نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

مدیر بازاریابی ایکس باکس: بازی Gears of War 4 دست استودیوی کاربلدی افتاده است

مجموعه‌یGears of War که یکی بازی‌های مورد انتظار امسال هم هست، در آخرین نسخه‌ی خود شاهد تغییر در استودیوی سازنده از اپیک گیمز به کوآلیشن بود. به تازگی، آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس، در صحبت‌هایی از کار استودیو کوآلیشن حسابی تعریف کرده است.

مجموعه‌ی Gears of War در واقع تداعی‌کننده‌ی روز‌های اول کنسول خاطره‌انگیز ایکس‌باکس‌360 است که تاکنون شاهد انتشار نسخه‌ی اصلی و یک قسمت فرعی از آن بودیم. با وجود اینکه ممکن است با تغییر استودیو‌ی سازنده در نسخه‌ی جدید شاهد تغییراتی در بازی باشیم، اما طبق گفته‌های یکی از مدیران ارشد ایکس‌باکس، Gears of War 4 در دستان استودیوی کاربلدی افتاده است.

Aaron Greenbergآرون گرینبرگ مدیر بازار‌یابی بازی‌های ایکس‌باکس در مایکروسافت، نقشی کلیدی را در این شرکت بر عهده دارد. مدیران بازاریابی در دنیای گیم معمولا پیش از دیگران با انجام گیم‌پلی بازی‌های جدید آن‌ها را ارزیابی می‌کنند که این موضوع در مورد Gears of War 4 و گرینبرگ هم صدق می‌کند.

راد فرگوسن، مدیر استودیو کوآلیشن (The Coalition)، که ساخت نسخه‌ی جدید را بر عهده دارد اخیرا در پستی در توییتر گفته است که به تازگی به ردموند در واشنگتن رفته تا دمو‌های اولیه‌ی بازی Gears of War 4 را با مسئولان ایکس‌باکس امتحان کنند. فرگوسن به طور ویژه به گرینبرگ اشاره می‌کند که جزو معدود افراد خوش‌شانسی بوده است که توانسته جدید‌ترین گیم‌پلی این بازی را ببیند.

پس از این صحبت‌ها گرینبرگ در پستی در صفحه‌ی توییتر خود با اشاره به پست فرگوسن گفته است:

بله امروز حسابی هیجان زده شدم. با تشکر از @GearsViking. صادقانه بگویم که ساخت @GearsofWar 4 در دستان افراد حرفه ای و کاربلدی قرار دارد. #BETAUPNEXT

قطعا یکی از وظایف گرینبرگ به عنوان مدیر بازاریابی، کمک به بهبود بازی‌های انحصاری در حال ساخت ایکس‌باکس است. او همیشه درمورد حرف‌هایش فردی قابل اعتماد نشان داده و باید تا آینده‌ی نزدیک که نسخه‌ی بتای بازی Gears of War 4 منتشر می‌شود صبر کرد و دید که نسخه‌ی جدید چقدر پیشرفت داشته است.

همچنین دیروز در خبری ناراحت کننده اعلام شد که مایکل فورگی تهیه‌کننده شناخته شده بسیاری از بازی‌های محبوب از جمله Gears of War‌ و Shadow of Mordor بعد از یک سال مبارزه با بیماری سرطان در گذشت. پیش از این هم گرینبرگ عرضه‌ی نسخه پی‌سی بازی Gears of War 4 را تایید کرده بود.

منبع: AttackOfTheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده