نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

اطلاعات جدید Uncharted 4؛ از ویلای ایتالیایی در بخش داستانی تا جزییات بخش چندنفره

Uncharted 4: A Thief's End یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ است که تقریبا ۲ ماه دیگر منتشر می‌شود. به تازگی سازندگان این بازی‌ نکات جدیدی در مورد آن اعلام کرده‌اند که برای اطلاع از آنها می‌توانید با زومجی همراه باشید.

به تازگی و در جریان یک استریم زنده که از وبسایت توییچ پخش شد، رابرت رایان و ارین دیلی، طراحان بازی و آرن مایر، مدیر ارتباطات از استودیوی ناتی داگ اطلاعات جدیدی در مورد بازی Uncharted 4 ارائه کردند. آنها به وجود یک ویلای ایتالیایی در بخش داستانی بازی اشاره کردند که نقشه «پشت‌بام‌ها» (Rooftops) در بخش چندنفره نیز با الهام از همین ویلا طراحی شده است. سازندگان بازی در این باره توضیح دادند:

هدف [ما] الهام گرفتن از شکل و ساختار عمودی و همچنین گوشه و شکاف‌های یک ویلای ایتالیایی جالب است که به عنوان یکی از لوکیشن‌ها در بخش تک‌نفره بازی نیز وجود دارد.

البته هنوز معلوم نیست که این ویلا در کشور ایتالیا واقع شده یا تنها در ساخت آن از معماری ایتالیایی استفاده شده است، اما با توجه به نمایش‌های شگفت‌انگیزی که چند روز پیش از نقشه پشت‌بام‌ها ارائه شد، می‌توان حدس زد که این ویلا یکی از مکان‌های اصلی و بسیار زیبا در Uncharted 4 خواهد بود.

در این پخش زنده همچنین اطلاعات زیادی درباره بخش چندنفره Uncharted 4 اعلام شد که در ادامه آنها را به صورت موردی مشاهده می‌کنید:

  • سازندگان در حال بررسی بخش مخفی‌کاری و به دنبال راه‌هایی برای پررنگ‌تر کردن المان‌های این بخش هستند. آن‌ها قبول دارند که بازیکن‌های مخفی‌کار گزینه‌های زیادی در بخش چندنفره بازی در اختیار ندارند.
  • پس از انتشار بازی شخصیت‌های جدیدی به بخش چندنفره اضافه خواهند شد.
  • با توجه به بازخوردهای بدست آمده پس از بتای محدود بازی، تغییراتی برای بروت‌ها (Brute نام یک نوع از همراهان بازی است) در نظر گرفته شده است. بنابراین آن‌ها خودشان به تیم دشمن حمله نمی‌کنند و همیشه نزدیک بازیکن حرکت خواهند کرد.
  • تغییراتی روی سلاح‌های بازی اِعمال شده است تا تعادل بهتری بین آنها برقرار شود.
  • نام تفنگ دوربین‌دار بازی از روی نام خانوادگی یکی از اعضای گروه تایید کیفیت انتخاب شده که دقت بالایی در تیراندازی‌هایش داشته است. اسلحه شات‌گان بازی نیز با یکی دیگر از اعضای این گروه هم‌نام است.

بازی Uncharted 4 در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) به طور اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. Uncharted 4 آخرین بازی از این سری است که شخصیت «نیتن دریک» در آن حضور خواهد داشت. این بازی همچنین آخرین ساخته استودیوی ناتی داگ در این مجموعه است.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده