// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بسته الحاقی Ghosts of Meridian بازی Halo 5 با تاخیری یک ماهه عرضه می شود

کمپانی ۳۴۳ اینداستریز، سازنده‌ی بازی Halo 5: Guardians، اطلاعات جدیدی در مورد بسته‌های الحاقی آتی بازی ارائه کرده است که براساس آن بسته Ghosts of Meridian با کمی تاخیر عرضه خواهدشد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

یکی از امتیاز‌ات هر کنسولی را می‌توان بازی‌های انحصاری آن تلقی کرد. بطوری که کاربران علاقه مند به یک بازی خاص، ناچار هستند برای تجربه کردن آن بازی به سوی کنسول پشتیبانی کننده‌ آن بروند. بازی Halo 5: Guardians نیز از این دست بازی‌هاست که علاقه مندان آن برای تجربه کردنش باید به سمت کنسول ایکس‌باکس وان بروند. این بازی جذاب که ساخته‌ی کمپانی 343 Industries و منتشر شده توسط مایکروسافت است، به تازگی بروز رسانی‌های جدیدی دریافت خواهد کرد. اخبار منتشر شده حاکی از این است که کمپانی سازنده تمایل به ارائه‌ی بسته‌های الحاقی و افزایشی بیشتری در بهار و تابستان پیش‌رو دارد.

اگرچه کمپانی 343 Industries اطلاعات کمی از محتویات و جزییات بروز رسانی جدید بازی Halo 5: Guardians ارائه داده که قرار است در ماه آینده منتشر شود، اما بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت هیلو وی‌پوینت منتشر شده، می‌توان جزییات بیشتری از بروز رسانی موسوم به Ghosts of Meridian را بدست آورد. از جمله‌ی این اطلاعات جدید می‌توان به تاخیر در انتشار این بروز رسانی از اواخر اسفند ماه (اواسط ماه مارس) به اواسط فروردین ماه ۱۳۹۵ (اوایل ماه آپریل ۲۰۱۶) اشاره کرد. البته طبق گفته‌ی کمپانی سازنده، انتشار اطلاعات جزیی و تریلر‌ها و تیزر‌های تبلیغاتی احتمالی طبق روال سابق و به مرور در ماه‌های پیش‌رو خواهد بود.

آخرین بروز رسانی که قرار است در اواخر سال جاری میلادی منتشر شود و خبر آن را نیز در زومجی مطالعه کردید، در پاسخ به درخواست‌های مکرر و فراوان طرفداران این بازی برای اضافه شدن بخش منطقه‌ی جنگی PvE خواهد بود. تنها اطلاعاتی که در مورد این بروز رسانی منتشر شده نشان می‌دهد که بازیکن قادر است با دوستان و متحدان خود تیمی تشکیل داده و با حریفان به رقابت و مبارزه بپردازد و در این بین زره‌های رنگارنگ خود را به رخ حریفان بکشد. عکس مربوط به این بروز رسانی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Halo-5-guardians

از دیگر حالت‌ها می‌توان به Fiesta اشاره کرد که بازیکن در آن با اسلحه‌ای کاملا تصادفی بازی را آغاز خواهد کرد. این حالت قرار است هفته‌ی آینده بصورت مسابقه‌ای و رقابتی قرار داده شود. در نهایت نیز می‌توان به حالت True Light emblem اشاره کرد که به افتخار دو دختر یکی از بازیکنان که جان خود را در یک آتش سوزی از دست داده‌اند برگزار می‌شود که این بزرگداشت توسط ۵۰ درصد از کاربران مورد پشتیبانی قرار گرفته است.

دیدگاه‌های خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده