// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بروزرسانی جدید بازی Killing Floor 2 حالت ها و نقشه های جدیدی به آن اضافه می کند

دومین نسخه از سری Killing Floor در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ منتشر شد و حتی پس از گذشت ۱۱ ماه از عرضه، استودیو سازنده همچنان به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهد. حال جان گیبسون، رئیس استودیو تریپ‌وایر اینتراکتیو در مورد بروزرسانی‌ بعدی بازی توضیحاتی داده است.

بازی Killing Floor 2 که در سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده است، در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۵ (۱ اردیبهشت ۱۳۹۴) بر روی پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی که از نسخه ویرایش شده آنریل انجین 3 بهره برده است، توانست نظر مثبت منتقدین و مخاطبین را بدست آورد.

با این‌ حال جان گیبسون، رئیس استودیو تریپ‌وایر اینتراکتیو توضیحاتی در مورد بروزرسانی جدید و برنامه‌های این استودیو در قبال بازی Killing Floor 2 داده است. مهم‌ترین ویژگی اضافه شده در جدیدترین بروزرسانی Killing Floor 2 حالت گیمر بر علیه گیمرِ انسان در مقابل زدها (نمونه‌های آزمایشی شبیه به زامبی) است. در این حالت امکان تجربه بازی در قالب نمونه‌های آزمایشی و مقابله با مزدوران سازمان هورزین وجود دارد. هریک از زدها دارای توانایی‌های خاصی هستند: برای مثال کراولر می‌تواند به اطراف و جهات مختلف بخزد، اسلشر می‌تواند بیست فوت در هوا بپرد و استالکر تا زمانی که آرام راه برود نامرئی است. همچنین کلات، هانز ولتر و پتریارک نیز قابل بازی هستند.

در ادامه گیبسون توضیح می‌دهد که سلاح‌های شارپ‌شوتر بیشتری در بروزرسانی بعدی ارائه خواهند شد. در این بروزرسانی علاوه بر سلاح‌های اهرمی و کمان، سلاح‌های ام۱۴ای‌بی‌آر از بازی Killing Floor و یک هورزین تک ریل‌گان جدید نیز به Killing Floor 2 اضافه نیز می‌شوند. همچنین دو مپ برگزیده از مسابقات طراحی مپ تریپ‌وایر با نام‌های Hostile Grounds و Containment Station به صورت رسمی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. مپ Hostile Grounds مشابه مپ‌های استاندارد Killing Floor 2 است و در این مپ گیمر باید با موجی از زدها بجنگد تا به غول‌آخر برسد. اما مپ Containment Station قدری متفاوت است و گیمر در این مپ باید به دفاع از امتیازات خود بپردازد و اهداف پنهان را پیدا کند. تاکنون تاریخ ارائه بروزرسانی جدید Killing Floor 2 اعلام نشده است.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده