// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تماشا کنید: تاریخ بتای عمومی و انتشار نسخه کامل بازی Overwatch مشخص شد

بعد از درز اطلاعاتی از زمان انتشار Overwatch، بازی تیراندازی اول شخص شرکت بلیزارد، اکنون این کمپانی رسما تاریخ انتشار نسخه‌ی کامل بازی و زمان آغاز بتای عمومی Overwatch را اعلام کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ظاهرا باری دیگر شایعات پیرامون یک بازی ویدیویی صحیح از آب درآمده است. بلیزارد، توسعه‌دهنده بازی Overwatch امروز رسما اعلام کرد که نسخه‌ی آزمایشی بتا عمومی Overwatch از روز ۵ تا ۹ می (۱۶ تا ۲۰  اردیبهشت) به صورت همزمان روی هر سه پلتفرم  رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آغاز می‌شود. هرچند بازیکنانی که تا ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) بازی را پیش‌خرید کنند می‌تواند علاوه بر آغاز بازی از ۳ می (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) دوستان خود را نیز به بازی دعوت کنند.

نسخه‌ی بتای Overwatch از نقطه نظری دارای ویژگی های متفاوتی با نسخه‌ آزمایشی سایر بازی‌ها است. این نسخه از بازی در کنار دارا بودن تمامی ۲۱ شخصیت بازی کامل، در برگیرنده تمامی نقشه‌های نسخه‌ی کامل در هنگام عرضه نیز خواهد بود.

بلیزارد در رابطه با این تصمیم خود در هنگان اعلام خبر گفت:

ما می‌خواهیم بازیکنان حس تجربه‌ی  Overwatch  را به صورت کامل داشته باشد.

در کنسول ایکس‌باکس وان، دارا بودن عضویت ایکس‌باکس لایو گلد برای تجربه بتای عمومی و بازی کامل مورد نیاز است. از طرف دیگر دارندگان پلی‌استیشن 4، هرچند برای تجربه بتای عمومی نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس ندارند با این حال برای تجربه‌ بازی کامل باید این اشتراک را خریداری کنند.

بلیزارد همچنین تایید کرد که تمامی پیشرفت‌ها کسب شده از نسخه بتای عمومی Overwatch از جمله اسکین‌ها، پاداش‌ها و سطح (لول‌ها) به نسخه‌ی کامل بازی منتقل نخواهد شد. به این ترتیب تمامی پیشرفت‌های کسب شده در طول تجربه بتا بعد از بسته شدن بتای عمومی پاک می‌شوند.

برای دریافت جزئیات بیشتر از بتای عمومی Overwatch‌ شما می‌توانید ویدیو توضیحات توسعه‌دهنده بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید. نسخه کامل Overwatch با قیمتی معادل ۶۰ دلار در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵) برای هر سه پلتفرم منتشر می‌شود.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

Overwatch نخستین بار توسط بلیزارد برای رایانه‌های شخصی رونمایی شد اما این شرکت در ادامه در ماه نوامبر ۲۰۱۵ رسما عرضه‌ی بازی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 را نیز تایید کرد. بازی به هیچ عنوان به صورت رایگان (free-to-play) نبوده و به دلیل تفاوت تجربه بازی روی کنترلر کنسول‌ها، ماوس و کیبورد، بلیزارد قابلیت پلتفرم-مشترک (Cross-platform) را در Overwatch ارائه نمی‌دهد. این قابلیت به بازیکنان امکان انتقال پیشرفت‌های خود را بین کنسول‌های مختلف فراهم می‌کند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده