// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰

بازی Total War: Warhammer با تاخیری یک ماهه عرضه خواهد شد

تاخیر در زمان انتشار بازی‌های ویدیویی این‌بار نیز به سراغ بازی Total War: Warhammer، ساخته‌ی کریتیو اسمبلی آمده است و انتشار آن را حدود یک ماه به عقب انداخته است. همچنین سیستم مورد نیاز این بازی نیز اعلام شده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

طرفداران بازی‌های ویدیویی صرف نظر از نام و سبک بازی، با اعلام رسمی تاریخ انتشار آن بازی توسط سازنده، لحظه شماری می‌کنند تا بتواند هر چه زودتر بازی را تجربه کنند. اما گاهی اوقات نیز با سدی به نام تاخیر در تاریخ انتشار مواجه می‌شوند که آنها را مجبور می‌کند زمان بیشتری را صبر کنند و این کار برای یک طرفدار سخت است! این‌بار نیز این مساله گریبان گیر اولین نسخه از سه‌گانه‌ی وارهمر،‌ یعنی بازی Total War: Warhammer شده است. Creative Assembly، استودیوی انگلیسی این بازی، تاریخ انتشار آن را که پیش‌تر ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ (۲۸ ماه آپریل ۲۰۱۶) بود، به حدودا یک ماه بعد، یعنی ۴ خرداد، تغییر داده است. بخشی از گفته‌های مایک سیمپسون، کارگردان این بازی را در این مورد را در زیر مشاهده می‌کنید:

این نسخه از سری توتال وار می‌تواند به بهترین تجربه‌ی شما از این مجموعه تبدیل شود و ما نمی‌خواهیم با کمی عجله این تجربه را به دلایل مختلف خراب کنیم. از آنجایی که Total War: Warhammer یک بازی وسیع و پر جزییات است، ما می‌خواهیم پیش از انتشار بازی، وقت کافی را به بازبینی کنندگان بدهیم تا در صورت وجود ایراد یا نقص احتمالی، بتوانیم آن را برطرف کنیم. همچنین تشکر می‌کنم از تعداد بسیار زیاد طرفدارانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند و بی صبرانه منتظر انتشار آن هستند. ما تمام سعی خود را به بکار می‌گیریم تا از پیش‌ آمدن هر گونه مانع و ایراد در انتشار بازی جلوگیری کنیم و بازی را هر چه زودتر در دسترس قرار دهیم.

خبر دیگری که کریتیو اسمبلی منتشر کرده، سیستم حداقلی و پیشنهادی این بازی زیبا است که برای اولین بار در مجموعه‌ی توتال وار از سیستم ۶۴ بیتی استفاده می‌کند. توسعه دهندگان علاوه بر سیستم حداقلی و پیشنهادی، مشخصات سومی نیز معرفی کرده‌اند که برای کسانی است که علاقه دارند نرخ فریم بالای ۶۰ را در نقشه و نبرد‌ها تجربه کنند. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز بازی را در زیر مشاهده می‌کنید. ناگفته نماند که این مشخصات را بهتر است به عنوان سنگ محکی برای اطمینان از اینکه سیستم شما بازی را اجرا می‌کند یا نه در نظر بگیرید:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 از نوع ۶۴ بیتی
  • پردازنده‌ی مرکزی: اینتل Core™ 2 Duo 3.0Ghz
  • حافظه‌ی رم: ۳ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب: ۳۵ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ای‌ام‌دی رادئون HD 5770 یا انویدیا GTS 450 یا اینتل HD4000 همگی با دایرکت‌ایکس 11

(این سیستم در شرایط و تنظیمات خاصی امکان دریافت نرخ فریم ۲۵ تا ۳۵ را خواهد داشت که شامل نبرد یک در مقابل یک و حداکثر ۲۰ واحد در مقابل ۲۰ واحد و تمامی تنظیمات گرافیکی به صورت پیش‌فرض روی حالت Low است)

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 یا 8.1 یا 10 همگی از نوع ۶۴ بیتی
  • پردازنده‌ی مرکزی: اینتل Core™ i5-4570 3.20GHz
  • حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب: ۳۵ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ای‌ام‌دی رادئون R9 270X یا انویدیا جی‌فورس GTX 760 هر دو با دایرکت‌ایکس 11

(این سیستم در شرایط و تنظیمات خاصی امکان دریافت نرخ فریم ۴۵ تا ۵۵ را خواهد داشت که شامل نبرد یک در مقابل یک و حداکثر ۲۰ واحد در مقابل ۲۰ واحد و تمامی تنظیمات گرافیکی به صورت پیش‌فرض روی حالت High است)

سیستم مورد نیاز برای دریافت نرخ فریم بالای ۶۰:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 یا 8.1 یا 10 همگی از نوع ۶۴ بیتی
  • پردازنده‌ی مرکزی: اینتل Core™ i7-4790K 4.0 GHz
  • حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب: ۳۵ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ای‌ام‌دی Fury X یا انویدیا GTX 980 هر دو با دایرکت‌ایکس 11

(این سیستم در شرایط و تنظیمات خاصی امکان دریافت نرخ فریم بالای ۶۰ را خواهد داشت که شامل نبرد ۱ در مقابل ۱ و حداکثر ۲۰ واحد در مقابل ۲۰ واحد و تمامی تنظیمات گرافیکی به صورت پیش‌فرض روی حالت Ultra است)

بازی Total War: Warhammer در تاریخ ۴ خرداد ماه ۱۳۹۵ (۲۴ ماه می ۲۰۱۶) به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی ویندوز، مک، لینوکس و SteamOS منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی خبر معرفی فکشن‌های این بازی را مشاهده کردید و در مطلبی دیگر جدیدترین تریلر گیم‌پلی این بازی را نیز مشاهده کردید.

نظر شما در مورد این تاخیر و سیستم مورد نیاز این بازی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده