نویسنده: نيما ارضی
// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۰

شایعه: پلی استیشن VR هفته آینده و با قیمت ۸۰۰ دلار عرضه خواهد شد

امروز شایعه‌ای توسط دیلی‌میل منتشر شد که بر طبق آن سونی قرار است هفته آینده و در یک رویداد خصوصی، هدست پلی‌استیشن VR را برای بازار آمریکای شمالی عرضه کند. با ما در زومجی همراه باشید.

روزنامه انگلیسی Daily Mail امروز شایعه‌ای منتشر کرد که قبول کردن آن کمی دور از ذهن است. بر اساس این شایعه، کمپانی Sony قصد دارد در تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) رویدادی خصوصی در جریان کنفرانس GDC 2016 برگزار کند و در آن رویداد به طور رسمی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را در بازار آمریکای شمالی عرضه کند. در بخشی از این گزارش چنین آمده:

شرکت ژاپنی سونی در تاریخ ۱۵ مارس یک رویدادی که فقط از طریق دعوت می‌توان در آن شرکت کرد برگزار خواهد کرد که به احتمال بسیار زیاد در جریان این رویداد هدست پلی‌استیشن VR را به صورت رسمی عرضه خواهد کرد.

دعوت‌نامه‌ای که برای این رویداد ارسال شده، با وعده‌های قبلی سونی که اعلام کرده بود این هدست را در نیمه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد، هم‌خوانی دارد.

با اینکه کماکان مشخص نیست این دستگاه چه قیمتی خواهد داشت، اما در گزارش دیلی‌میل آمده که به احتمال زیاد پلی‌استیشن VR در حدود ۸۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اگر واقعا قیمت این هدست در همین بازه باشد، شایعات پیشینی که درباره قیمت آن مطرح شده بود، رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

با تمام این اوصاف بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد که سونی به طور ناگهانی و با این قیمت پلی‌استیشن VR را به بازار عرضه کند و به احتمال زیاد در جریان این رویداد خصوصی، سونی از تاریخ عرضه و قیمت نهایی این هدست واقعیت مجازی رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با شایعه عرضه هدست واقعیت مجازی Playstation VR چیست؟

منبع:Gamepur

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده