نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بالاخره جلد فرعی بازی Doom انتخاب شد

جلد بازی Doom این روزها حسابی خبرساز شده است. پس از آنکه رونمایی از جلد این بازی با اعتراض هواداران مجموعه مواجه شد، سازندگان مجبور شدند تا یک جلد فرعی نیز برای Doom طراحی کنند. حالا طرح روی جلد فرعی بازی مشخص شده است.

طرح روی جلد اصلی بازی Doom تا حد زیادی تکراری و نامفهوم به نظر می‌رسد. این موضوع باعث مطرح شدن انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف از سوی طرفداران بازی شد؛ به همین دلیل استودیوی اید سافتور (id Software)، سازنده Doom تصمیم گرفت تا در کنار جلد اصلی، یک جلد فرعی هم برای بازی طراحی کند. اید سافتور چند روز پیش از طریق توییتر یک نظرسنجی برگزار کرد و از طرفداران Doom خواست تا از بین دو تصویر ارائه شده، یکی را به عنوان جلد فرعی بازی انتخاب کنند. حالا نتیجه این نظرسنجی مشخص شده و تصویر دوم (B) که در ادامه نیز آن را مشاهده می‌کنید، رای بیشتری از تصویر اول (A) آورده است.

جلد فرعی انتخاب شده از سوی طرفداران Doom جلد فرعی انتخاب شده از سوی طرفداران Doom

3016549-doomهمانطور که مشاهده می‌کنید تصویر بالا حال و هوای کلاسیکی دارد و تا حد زیادی یادآور جلد اولین شماره مجموعه Doom است. این جلد مبارزه قهرمان بازی با تعداد زیادی از دشمنانش را نشان می‌دهد. بیش از ۶۲٫۰۰۰ نفر در نظرسنجی برگزار شده برای انتخاب این جلد شرکت کردند و ۶۸ درصد آنها به تصویر بالا رای دادند. ۳۲ درصد باقیمانده نیز جلد دیگر را انتخاب کردند که تصویر آن را هم در سمت چپ مشاهده می‌کنید. روی این جلد که در طراحی آن از رنگ‌های سیاه و قرمز استفاده شده است، تصویر جمجمه یک شیطان دیده می‌شود و در قسمت پشت آن یک ستاره نقش بسته است.

بازی Doom در تاریخ ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. قرار است قبل از انتشار بازی نسخه بتای آن در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد، اما هنوز زمان عرضه این بتا مشخص نشده است.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده