// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

اعضای استودیو لاین‌هد از لغو شدن Fable Legends بی‌اطلاع بودند

مدتی پیش یکی از غیرمنتظره‌ترین خبر‌های صنعت بازی‌های ویدیویی مبنی بر لغو شدن بازی Fable Legends و احتمال تعطیلی استودیو لاین‌هد منتشر شد. حال اعضای این استودیو اعلام کرده‌اند که از این تصمیم بی‌اطلاع بوده‌اند. با زومجی همراه باشید.

سه روز قبل اعلام شد که استودیو پرس پلی، یکی از چندین استودیو مجموعه استودیو‌های مایکروسافت در اروپا بسته شده است و احتمال بسته شدن برخی از دیگر استودیوهای کمپانی مایکروسافت در این قاره از جمله استودیو لاین‌هد نیز وجود دارد. اکنون تعدادی از اعضای این استودیو در مورد این تصمیم کمپانی مایکروسافت اظهار نظرهای جالبی کرده‌اند. پیش از تایید لغو شدن بازی Fable Legends، مدیر روابط عمومی این بازی با نام کاربری RevenantCrow در انجمن لاین‌هد چنین گفته بود:

ما به خوبی از اشتیاق مردم نسبت به اطلاعات بیشتر و تجربه این بازی آگاه هستیم، اما ما نمی‌خواهیم به دلیل عجله در ارائه بازی محصولی ناامیدکننده ارائه دهیم. ما تمام تلاش و توانمان را به کار بستیم که داده‌ها و بازخوردها را بررسی و بازی را براساس آن‌ها بروزرسانی کنیم. بدون شک عرضه بازی با تاخیر‌هایی روبه‌رو خواهد شد اما عرضه دیرتر بهتر از ارائه زودهنگام یک محصول نه چندان باکیفیت است.

با استناد به گفته‌های این مسئول تنها سه روز قبل از تایید رسمی لغو شدن بازی Fable Legends، می‌توان چنین برداشت کرد که اعضای لاین‌هد نسبت به این تصمیم مایکروسافت بی‌اطلاع بوده‌اند. در ادامه هنری اکلبری، کارگردان هنری بازی Fable Legends از طریق پستی در شبکه اجتماعی توییتر نسبت به لغو شدن این بازی اظهار بی‌اطلاعی و شگفتی کرد:

زندگی سرشار است از پوچی. دیروز مایکروسافت برای تولد دخترم دسته گل فرستاده بود. حداقل الان دلیل این کارشان را می‌دانم.

استودیو لاین‌هد در سال ۱۹۹۶ و توسط پیتر مولینو در کشور انگلستان افتتاح شد. این استودیو که بیشتر بواسطه عرضه سری‌ بازی‌های Black & White و Fable شهرت دارد، در سال ۲۰۰۶ تحت مالکیت مجموعه استودیو‌های مایکروسافت قرار گرفت. استودیو لاین‌هد از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ در مجموع ۱۳ بازی بر روی پلتفرم‌های مایکروسافت و اپل منتشر کرده است. با لغو جدیدترین محصول استودیو لاین‌هد یعنی Fable Legends، مجموع بازی‌های لغو شده این استودیو به عدد ۱۰ افزایش یافته است.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده