نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Dark Souls 3 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برروی پی سی اجرا خواهد شد

کمپانی فرام سافت‌ور، سازنده بازی Dark Souls 3، امروز خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه داشت. بر اساس اعلام رسمی این کمپانی، بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برروی رایانه‌های شخصی اجرا می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال، دارک سولز ۳ است. این بازی که توسط استودیو خوشنام From Software ساخته شده، به زودی منتشر خواهد شد. پیش از این، فرام سافت‌ور اعلام کرده بود که بازی برروی رایانه‌های شخصی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد که بسیاری از طرفداران را ناامید کرده و باعث شده بود که بسیاری از آنها امید داشته باشند که کسانی که برای بازی‌ها ماد تهیه می‌کنند، مادی برای اجرای بازی برروی نرخ محبوب ۶۰ فریم بر ثانیه تهیه کنند که با توجه به سیستم مورد نیاز بازی، کار خیلی سختی به نظر نمی‌رسید. با این حال امروز استودیو سازنده به صورت رسمی اعلام کرد که بازی برروی رایانه‌های شخصی با نرخ ۶۰ فریم اجرا خواهد شد:

تمام چیزهایی که تا به حال شنیده‌اید را از یاد ببرید. Dark Souls III با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برروی پی‌سی اجرا خواهد شد.

این خبر باعث شد که بسیاری از طرفداران بازی که چشم امید به توسعه‌دهندگان ماد بسته بودند، خیالشان راحت شود و بتوانند به راحتی از بازی با نرخ ۶۰ FPS لذت ببرند.

|

بازی Dark Souls 3 در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده