// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال حضور دیزی ریدلی در نقش لارا کرافت در فیلم Tomb Raider

فیلم اکشن-ماجراجویی مهاجم مقبره (Tomb Raider) که جدیدترین بازی آن نیز با نام Rise of The Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد، قرار است مجددا ساخته شود. به تازگی نیز خبر حضور احتمالی دیزی ریدلی در نقش لارا کرافت منتشر شده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

داستان ماجراجویانه و مهیج مهاجم مقبره (Tomb Raider)، از سال ۲۰۰۱ که اولین فیلم با محوریت آن و با بازی آنجلینا جولی در نقش لارا کرافت بر روی صحنه رفت، توانست مخاطبان خاص خود را بدست آورد. در کنار پیاده سازی داستان در قالب فیلم، این داستان بار‌ها به‌صورت بازی‌ ویدیویی در سال‌های متعددی ساخته و منتشر شده که می‌توان به جدیدترین آن‌ها که در سال گذشته‌ی میلادی منتشر شد اشاره کرد. بعد از توالی ساخت فیلم و بازی با محوریت این داستان، این‌بار نوبت به ساخت یک نسخه‌ی جدید و بازسازی شده یا به اصطلاح ری‌بوت از فیلم Tomb Raider رسیده که قرار است ساخته شود.

اما این‌بار شخصی دیگر نقش شخصیت اول این داستان یعنی لارا کرافت را ایفا می‌کند. دیزی ریدلی، بازیگر زن ۲۳ ساله‌ای که به طور چشمگیری برای بازی در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) در نقش ری توانست حضور خود را در دنیای سینما بیش از پیش پر رنگ نشان دهد و اذهان بسیاری را معطوف خود کند. به گزارش وب‌سایت دِدلاین، دیزی ریدلی تنها یکی از بخت‌های بازی در نقش لارا کرافت است و همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، یکی از کاندید‌های ایفای این نقش کامیلا لادینگتون است. اگرچه هنوز هیچ خبر و یا اعلان رسمی مبنی بر حضور قطعی وی در این فیلم منتشر نشده و این صحبت‌ها فقط در بین تهیه کنندگان فیلم بوده است. در سایه‌ی بازی خوب و قابل قبول در فیلم Star Wars: The Force Awakens، ریدلی این شانس را خواهد داشت که در این فیلم نیز استعداد خود را نشان دهد و می‌توان نقش لارا کرافت را برای او نقشی مناسب دانست. موقعیت وی تقریبا شبیه به حضور هریسون فورد در مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز (Indiana Jones) است که این نوید را به او می‌دهد که می‌تواند در صورت پذیرفته شدن در این نقش نیز، موفق عمل کند.

آنجلینا جولی پیش‌تر در فیلم‌های لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) و قسمت بعدی با نام لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره‌ی حیات (Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life) ایفای نقش کرده بود. این فیلم‌ها توسط کمپانی پارامونت پیکچرز ساخته شدند. نسخه‌ی ری‌بوت این فیلم در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی‌های برادران وارنر، ام‌جی‌ام و جی‌کی فیلمز ساخته خواهد شد. همچنین کارگردانی این فیلم را رور یوثاگ و نویسندگی آن را نیز ایوان داتری بر عهده دارد.

بازی Tomb Raider، ساخته‌ی کمپانی کریستال داینامیکس در سال ۲۰۱۳، این ادعا را به اثبات رساند که در کنار حفظ داستانی مهیج و پر از اتفاق، می‌توان شخصیت لارا کرافتی سرسخت‌تر و غیر‌قابل پیش‌بینی تر از آنچه پیش‌تر بوده است ارائه کرد. اگر قرار بر این باشد که دیزی ریدلی در نهایت نقش لارا کرافت را بازی کند، لازمه‌ی آن این است که به بهترین شکل ممکن و با شور و اشتیاق بالا این ایفای نقش انجام بگیرد که البته دیزی دارای این چنین پتانسیل و قابلیت‌هایی نیز هست. تا زمانی که فرآیند کارگردانی و نویسندگی این اثر به یکدیگر نزدیک و با هم مطابق باشد، می‌توانید شاهد تولید فیلمی مهیج و قابل قبول با محوریت داستان Tomb Raider باشیم. پیش‌تر در زومجی خواندید که ساخت این فیلم از داستان‌ بازی‌های جدید Tomb Raider الهام خواهد گرفت.

دیدگاه‌های خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده