نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

زمین بسکتبال به بازی Rocket League اضافه می‌شود

حالت بازی جدیدی برای Rocket League در نظر گرفته شده که در کنار فوتبال، حال‌وهوای بسکتبال را هم به این بازی پرطرفدار می‌آورد. با زومجی همراه باشید.

ساعاتی پیش، استودیو سایانیکس (Psyonix) طی توییتی از در دست ساخت بودن یک حالت بازی جدید برای Rocket League خبر داد. سایانیکس در این توییت، نزدیک شدن به March Madness (زمان اوج برگزاری مسابقات بسکتبال NCAA) را «زمانی عالی» جهت اشاره کردن به بخش تازه‌ی راکت لیگ دانست و در همین راستا تصویری را منتشر کرد. این تصویر، اتومبیل‌های فوتبالیست بازی را در حالی نشان می‌دهد که در نوعی زمین بسکتبال سرگرم رقابت با یکدیگر هستند. در این میان، با آنکه گل زدن در زمین‌های معمولی راکت لیگ دردسرهای خاص خودش را دارد؛ اما آن‌طور که در تصویر منتشر شده پیدا است، پرتاب کردن توپ به درون حلقه‌ به مهارت زیادی در انجام حرکات هوایی (Aerial) نیاز دارد و از این جهت، کسب امتیاز در زمین جدید به‌مراتب دشوارتر از قبل شده است.

زمین بسکتبال در بازی راکت لیگ

سازندگان Rocket League چند ماه پیش در اقدامی مشابه، با عرضه‌ی یک بروزرسانی رایگان بخشی را به بازیکنان معرفی کرده بودند که در آن، زمین و توپ بازی با یخ و توپ هاکی جایگزین شده بود. البته هنوز مشخص نیست که زمین بسکتبال (که ظاهراً Hoops نام دارد) به‌طور رایگان به راکت لیگ اضافه خواهد شد یا آنکه کاربران باید برای دریافت آن کمی هزینه کنند.

بازی Rocket League کمتر از یک ماه است که علاوه بر پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی، به کنسول ایکس‌باکس وان هم راه پیدا کرده است. چندی پیش، سایانیکس اعلام کرد که شمار بازیکنان این اثر در ایکس‌باکس وان از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده