نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: چهار دقیقه از گیم‌پلی بازی No Man's Sky

پس از مشخص شدن تاریخ انتشار بازی No Man's Sky برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی، حال تریلری چهار دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن منتشر شده که گرافیک و موسیقی متفاوت بازی را نشان می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی No Man's Sky در تاریخ ۱ تیر ماه ۹۵ (۲۱ ژوئن) برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد و به سبب داشتن سبک و گرافیک متفاوت، تبدیل به اثری مورد انتظار برای گیمر‌ها شده است. ساخت این بازی را استودیو هِلو گیمز برعهده دارد که اخیرا هم اعلام کرده بود بازی دارای نژاد‌های فضایی است که هرکدام از آن‌ها زبان مخصوص به خود را خواهند داشت. گیمر در این بازی می‌تواند آزادانه به سیارات بی‌شماری سفر کند که سازندگان طراحی کرده‌اند و انتظار موارد جدیدی در هریک از آن‌ها داشته باشند. با این حال سوالی که پیش می‌آید، این است که آیا بازی قادر خواهد بود به یک اثر هیجان انگیز تبدیل شود یا این که مثل بازی Spore پس از مدتی تبدیل به یک اثر کِسل‌کننده خواهد شد؟ برای داشتن درک بهتری از این موضوع، می‌توانید تریلر گیم‌پلی No Man's Sky را تماشا کنید که شناخت خوبی از بازی می‌دهد:

|

یکی از نکات تامل برانگیز در مورد این بازی، داشتن قیمت ۶۰ دلاری است که باید منتظر ماند و دید آیا Hello Games می‌تواند اثری در خور این مبلغ ارائه دهد یا خیر.

نظرات خود را در مورد ویدیو گیم‌پلی بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmnetNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده