// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵

بررسی ویدیویی بازی Far Cry Primal

Far Cry: Primal یکی از موردانتظارترین بازی‌های اوایل سال ۲۰۱۶ بود که با واکنش‌های ضد و نقیضی روبه‌رو شد. همراه بررسی ویدیویی زومجی باشید تا ببینیم نتیجه‌گیری ما از این بازی چه بوده است.

از زمانی که اولین تریلر «فارکرای: نخستین» توسط یوبی‌سافت منتشر شد، جدیدترین قسمت مجموعه‌ی «فارکرای» به یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی تبدیل شد که طرفداران قسمت‌های قبلی و کسانی که تاکنون قسمت‌های سوم و چهارم را تجربه نکرده بودند، اخبارش را دنبال می‌کردند. چون انتقال بازی به دوران زندگی غارنشینی و حیوان‌گونه‌ی بشریت در ۱۰ هزار سال قبل از میلاد مسیح هم برای «فارکرای»‌بازها خبر از نوآوری و تفاوت می‌داد و هم برای کسانی که از تیراندازی با سلاح‌های گرم خسته شده بودند، هیجان‌انگیز بود. نهایتا، «فارکرای» نخستین» اگرچه با سلام و صلوات‌ منتشر شد، اما بازی موفق نشد انتظارات من را به عنوان یکی از طرفداران سرسخت این مجموعه برطرف کند. حتما می‌پرسید، چه انتظاراتی؟ چرا؟ و چگونه؟ برای گرفتن جواب‌تان همراه بررسی ویدیویی زومجی باشید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720 سرور شاتل

 

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Far Cry Primal و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.[/alert]

p30

چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده