// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: اولین بسته‌الحاقی بازی XCOM 2 در تاریخ ۲۷ اسفند منتشر می‌شود

Anarchy's Children، اولین بسته‌‌ی محتوای قابل دانلود بازی XCOM 2 در تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. این بسته‌الحاقی آیتم‌های مختلفی را برای شخصی‌سازی شخصیت بازی در بر می‌گیرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق گفته‌ی سازندگان بزودی در هفته‌ی جاری شاهد انتشار اولین بسته‌الحاقی XCOM 2 خواهیم بود. اگر از جمله افرادی هستید که به انتظار محتوای داستانی جدید نِشَسته‌اید متاسفانه Anarchy's Children مناسب شما نخواهد بود. با این حال، محتوای Anarchy's Children شاید برای برخی مهمتر از بخش داستانی جدید باشد.

بسته‌ی الحاقی جدید شامل ۱۰۰ ویژگی «کم‌ نظیر» شامل مدل مو، رنگ صورت، ماسک، کلاه و موارد دیگر می‌شود. محتوای Anarchy's Children را می‌توان بخشی کلیدی از تجربه بازی XCOM 2 در زمینه شخصی‌سازی سربازهای بازی معرفی کرد. در صورتی که شما هم ‌اکنون بسته Reinforcements را خریداری کرده‌اید؛‌ بسته‌الحاقی Anarchy's Children نیز به صورت رایگان به شما داده خواهد شد در غیر این صورت باید ۳.۹۹ پوند را برای خریداری بسته الحاقی جدید  هزینه کنید.

در همین‌راستا توسعه‌دهندگان در تازه‌ترین پست وبلاگ XCOM 2 در رابطه با رفع مشکلات بازی نوشته‌اند:

علاوه بر این، ما در حال آماده سازی بروزرسانی جدیدی شامل بهبود راندمان بازی و رفع مشکلات گیم‌پلی هستیم. جزئیات بیشتری را بزودی به اشتراک خواهیم گذاشت.

دومین شماره از مجموعه XCOM نخستین بار در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۶ (۱۶ بهمن) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس منتشر شد. XCOM 2 ما را به ۲۰ سال بعد از  رُخدادهای XCOM: Enemy Unknown می‌برد جایی که بیگانگان حکمرانی خود را بر نسل بشریت آغاز کرده‌اند.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده