نویسنده: حامد افرومند
// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Cyberpunk 2077 در E3 2016 حضور نخواهد داشت

بازی Cyberpunk 2077 اثر استودیوی نام‌آشنای سی‌دی‌پراجکت‌ رد یکی از موردانتظارترین بازی‌های سبک نقش‌آفرینی به شمار می‌رود که بسیاری از طرفدارها در انتظار اطلاعات بیشتری از آن هستند. به تازگی اعلام شده که این بازی در E3 2016 نمایشی نخواهد داشت. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

استودیوی لهستانی سی‌دی‌پراجکت‌ رد که با مجموعه‌ی The Witcher به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد، در سال ۲۰۱۲ بازی Cyberpunk 2077 را با نمایش یک تریلر سینمایی و مفهومی معرفی کرد. از آن زمان تا به امروز اخبار بسیار کمی از این بازی منتشر شده است و طرفداران منتظر اطلاعات بیشتر در کنار نمایش تصاویر و ویدیو‌های بازی هستند. اما به نظر می‌رسد که سی‌دی‌پراجکت هنوز در ابتدای راه قرار دارد و ساخت و توسعه بازی هنوز به مرحله‌ای نرسیده که بتوان نمایشی از آن ارایه کرد.  طبق اعلام قبلی سی‌دی پراجکت رد، تا سال ۲۰۱۷ هیچ‌گونه اطلاعات جدید از این پروژه بزرگ منتشر نخواهد شد. اما از سوی دیگر، بر اساس گزارشی، Cyberpunk 2077 برای عرضه در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی(آذر-اسفند ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده که این مطلب طرفداران را با سردرگمی مواجه کرده است.

امروز اعلام شد که بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 2016 حضور نخواهد داشت. بر طبق این خبر، به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد نمایش گیم‌پلی بازی نخواهیم بود.  سی‌دی‌پراجکت توضیحاتی در موردبازی Cyberpunk 2077 ارایه کرده است:

ما به شدت امیدواریم که Cyberpunk 2077 به موقعیت تجاری بزرگتری نسبت به بازی‌های قبلی ما دست پیدا کند. هر چند واقعا زود است که در مورد این موضوع صحبت کنیم. امسال سال The Witcher بود و هنوز بخشی از تمرکز ما روی این بازی خواهد بود.

صحبت در مورد The Witcher قطعا اشاره‌ی سی‌دی‌پراجکت رد به آخرین و بزرگترین بسته‌ الحاقی نسخه سوم با نام Blood and Wine و همچنین پشتیبانی از این بازی بزرگ است. با توجه به محتوای داستانی و پرجزییات این بسته الحاقی، انتظار می‌رود که استودیوی لهستانی در حال حاضر مشغول تدارک دیدن یک نمایش مناسب برای بسته‌الحاقی The Witcher 3 Blood and Wine باشد.

چیزی که در مورد Cyberpunk 2077 می‌دانیم این است که این بازی حتی از The Witcher 3 نیز بزرگ‌تر خواهد بود. بر اساس صحبت‌های روز گذشته‌ی آدام باروسکی، Cyberpunk 2077 بزرگ‌تر، غنی‌تر و انقلابی‌تر از مجموعه‌ی The Witcher و بخصوص نسخه‌ی سوم آن خواهد بود. بازی Cyberpunk 2077 قرار است بازیکنان را در یک آینده تاریک در سال ۲۰۷۷ جایی که تکنولوژی پیشرفته به دشمن بشریت تبدیل شده، قرار بدهد. بازی قرار است یک داستان غیر خطی داشته باشد و فقط مناسب گیمرهای بزرگسال خواهد بود. وقایع بازی در شهر نایت سیتی جریان دارد.

بدیهی است که چنین بازی بزرگی را، آن هم در زمانی که هنوز تمرکز بخشی از تیم سی‌دی‌پراجکت رد روی The Witcher 3 معطوف شده، به این زودی‌ها تجربه نخواهیم کرد. اما گمانه زنی در مورد زمان نمایش بازی از سوی استودیوی سازنده همچنان ادامه دارد و امید می‌رود که در سال ۲۰۱۷ شاهد این اتفاق باشیم. نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: segmentnext

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده