// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

Dead Star اولین بازی رایگان ماه آینده پلی‌استیشن پلاس خواهد بود

یکی از کاربران وب‌سایت توییتر با انتشار تصویری از پیام ارسال شده توسط توسعه‌دهنده بازی Dead Star، از رایگان شدن این بازی در ماه آوریل برای خدمات پلی‌استیشن پلاس پرده برداشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تنها دو هفته از ماه مارس می‌گذرد و ما در حال شنیدن اولین اخبار از بازی‌های رایگان ماه آوریل پلی‌استیشن پلاس هستیم. BLAMdrew، یکی از کاربران توییتر در پیامی خبر از رایگان شدن Dead Star برای ماه آوریل داده است. ظاهرا سازندگان بازی با ارسال پیامی به افرادی که بازی Dead Star را پیش‌خرید کرده‌اند از رایگان شدن این بازی در ماه آوریل و در نتیجه بازپرداخت پول پیش‌خرید بازی خبر داده‌اند.

این کاربر در توئیتر خود با ارسال تصویری نوشت:

بازی رایگان ما آپریل dead star Dead Star برای پلی‌استیشن پلاس در آوریل:‌ تایید شد!

با انتشار این پست توسط کاربر توییتر و پیگیری‌های وب‌سایت گیم‌اسپات، در نهایت یکی از نمایندگان پلی‌استیشن صِحَت این خبر را تایید کرد.

Dead Star تازه‌ترین ساخته‌ی توسعه‌دهندگان بازی ReCore، قرار است ما را به اعماق کهکشان‌ها و رقابت‌های آنلاین ۵ تا ۱۰ نفره پر هیاهو ببرد. استودیو آرمِچر در گذشته ویدیوی زیبا را از این بازی شوتر فضایی منتشر کرده بود که می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید:

|

به این ترتیب بازی Dead Star در تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین ۱۳۹۵) با توجه به اعلام وبلاگ پلی‌استیشن برای پلی‌استیشن 4 و همچنین رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده