// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بازی کلاسیک Warcraft 3 یک بروزرسانی جدید دریافت می‌کند

بازی کلاسیک و محبوب Warcraft 3، علی‌رغم اینکه که در سال ۲۰۰۲ منتشر شده، اما هنوز برای کمپانی بلیزارد قابل توجه است. به طوری که طبق خبری تازه منتشر شده، قرار است این بازی یک بروزرسانی جدید دریافت کند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی محبوب Diablo 2 تنها بازی کمپانی بلیزارد نیست که پس از سالیان سال همچان بروز رسانی دریافت می‌کند، بلکه به تازگی و طی خبری که دیروز منتشر شد، بازی کلاسیک Warcraft 3 که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد قرار است بزودی یک بروز رسانی جدید دریافت کند. رابرت برایدن‌بکر، سرپرست بخش بازی‌های کلاسیک کمپانی Blizzard، این خبر را در قالب یک ویدیو در شبکه‌ی یوتیوب منتشر کرد. وی در این ویدیو تاریخ انتشار این بروز رسانی را که بازی را به نسخه‌ی ۱.۲۷ ارتقا می‌دهد، ۲۵ اسفند ماه جاری (۱۵ مارس) اعلام کرد. بخشی از سخنان وی را در این زمینه در زیر مشاهده می‌کنید:

در اینجا جا دارد از همه‌ی طرفداران و دنبال کنندگان این بازی تشکر کنم که ما را در طی سالیان گذشته یاری و همراهی کردند. قطعا همه‌ی شما در چند ماه گذشته متوجه رونمایی ما از یک پلتفرم نبرد جدید شده‌اید که در آن امکان یافتن و ایجاد مسابقه (Match Making) وجود دارد و همچنین شما قادر خواهید بود تا با روشی جدید که پیش از این در بخش فروشگاه بازی Warcraft 3 وجود نداشته، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین بخش اصلی این خبر این است که ما این بروز رسانی را در زمانی کوتاه یعنی در ۱۵ مارس در فروشگاه وارکرفت و در سایر مناطق دنیا در دسترس قرار خواهیم داد.

اگرچه بلیزارد ترجیح داده که از محتویات این بروزرسانی چیزی نگوید، اما ممکن است که شامل مکانیزم‌هایی برای بالانس کردن بازی باشد. البته ممکن است که این بروزرسانی مانند بروز رسانی بازی Diablo 2 که بعد از ۵ سال برای این بازی ساخته شد، شامل تغییراتی در بازی برای اجرای بهتر روی سخت افزارها و کامپیوترهای جدید باشد. همچنین طبق صحبت‌های برایدن‌بکر، این آخرین بروزرسانی بلیزارد برای این بازی نخواهد بود و مجددا در زمانی نامعلوم آپدیت‌هایی برای این بازی ساخته خواهد شد. هر دوی این بروزرسانی‌ها بعد از تاسیس بخش مخصوص بازی‌های کلاسیک کمپانی بلیزارد در سال گذشته، منتشر شدند و خواهند شد. بخشی از صحبت‌های مسئولان بلیزارد در راستای تاسیس این بخش را در زیر مشاهده می‌کنید:

در حقیقت ما برای مدیریت و جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن بازی‌های قدیمی و ماندگار خود نیاز به افرادی زبده در این زمینه داشتیم. می‌توان گفت که در این زمینه موفق بوده‌ایم. بطوری که بازی‌های تازه‌ی ما هنوز مخاطبان زیادی از سراسر دنیا دارند و ما می‌خواهیم همین رویه را ادامه داده و حتی سایر بازی‌های خود را نیز به همین شکل برای طرفداران زنده نگاه داریم.

پیش‌تر نیز در زومجی در مورد قصد بلیزارد برای بازسازی برخی بازی‌های قدیمی خود، مطلبی را مطالعه کردید.

دیدگاه‌های خود را در این زمینه با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده