نویسنده: نيما ارضی
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

روزانه بیش از ۵۰۰ بازی به اپ استور اپل اضافه می شود

آیا تا به حال به این سوال فکر کرده اید که در طول یک ماه چند بازی به فروشگاه اپل اضافه می شود؟ برای پاسخ به این سوال، با ما در زومجی همراه باشید.

وبسایت پاکت‌ گیمر صفحه‌ای را به تعداد بازی‌هایی که در اپ استور ثبت می‌شوند، اختصاص داده است. وجود این اطلاعات، نشان دهنده تکامل صنعت بازی‌های تلفن همراه در ۸ سال گذشته است. وب سایت پاکت‌ گیمر از ماه جولای سال ۲۰۰۸(تیر ۱۳۸۹)، همزمان با آغاز به کار فروشگاه اپل، به جمع‌آوری این اطلاعات پرداخت. بر اساس گزارشات این وب‌سایت تنها ۲۵۸ بازی در ماه جولای سال ۲۰۰۸در فروشگاه اپل به ثبت رسیده بود.

اما در سال ۲۰۱۶ این ارقام تغییر بسیاری در مقایسه با گذشته داشته است. در ماه ژانویه (دی) در حدود ۶۱۸ بازی به فروشگاه اپل اضافه شده است. اگرچه این رقم ثابت نیست اما از سال ۲۰۱۵ به طور میانگین روزانه بیش از ۵۰۰ بازی به این فروشگاه اضافه می‌شود. این اطلاعات با سایر ارقامی که در این زمینه منتشر شده است، همخوانی دارد.

از ابتدای آغاز به کار فروشگاه Apple در مجموع تعداد ۵۵۱ هزار و ۵۹۱ بازی در این فروشگاه به ثبت رسیده است و این در حالی است که در ماه گذشته ۱۶ هزار و ۳۸۵ بازی به این فروشگاه اضافه شده است. پاکت گیمر همچنین علاوه بر این ارقام، اطلاعات جالبی در رابطه با برنامه‌های iOS را در این صفحه منتشر می کند. برای مثال بیشترین برنامه‌ها در چه دسته‌بندی قرار گرفته‌اند یا بازی‌ها و برنامه‌ها بیشتر در چه بازه قیمتی  قرار دارند. در صورتی که علاقه‌مند به دیدن این اطلاعات هستید، می‌توانید به صفحه‌ای که پاکت گیمر برای ثبت اطلاعات مربوط به اپ استور اختصاص داده است، مراجعه کنید.

نظر شما در رابطه با این آمار چیست؟

منبع:Gamasutra


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده