نویسنده: نيما ارضی
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

XBOCT به عنوان بازیکن جانشین در مسابقات Dota Pit به تیم Virtus.Pro پیوست

در حالی که کمتر از یک هفته به آغاز مرحله حذفی فصل چهارم مسابقات Dota Pit بازی Dota 2باقی مانده است، تیم Virtus.Pro اسامی بازیکنان خود را اعلام کرد و در این لیست نام XBOCT نیز دیده می‌شود. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

جورجی فالیف، مدیر تیم Virtus.Pro در حساب توییتر خود اعلام کرد که یکی از بازیکنان این تیم قادر به همراهی آنها در مسابقات Dota Pit بازی دوتا ۲ نخواهد بود. اریت "Silent" گیزیو به دلیل مشکلات جسمانی، نمی‌تواند تیم خود را در این مسابقات که در کرواسی برگزار خواهد شد، همراهی کند. به همین دلیل نام الکساندر "XBOCT" داشکویچ به لیست بازیکنان این تیم اضافه شده است.

سال گذشته نیز در مسابقاتی که در ماه دسامبر(آذر) برگزار شد، الکساندر "XBOCT" داشکویچ به عنوان بازیکن جانشین در تیم Empire حضور داشت. در این مسابقات نیز دلیل غیبت اریت "Silent" گیزیو، مشکلات خانوادگی این بازیکن اعلام شده بود، که مانع از سفر این بازیکن به همراه تیم امپایر شده بود.

مسابقات حذفی فصل چهارم Dota Pit، هفته آینده در روزهای ۱۹-۲۰ مارس (۲۹ و ۳۰ اسفند) در شهر اسپلیت کرواسی برگزار خواهد شد و هم تیمی‌های سابق XBOCT نیز در تیم های Empire و Natus Vincere، در این مسابقات شرکت خواهند کرد. به زودی جدول مرحله حذفی این مسابقات اعلام خواهد شد و مشخص می‌شود این بازیکن در مقابل کدام تیم سابق خود بازی خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با پیوستن XBOCT به تیم Virtus.Pro چیست؟

منبع:Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده