// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

در قسمت دوم فیلم لاک‌ پشت‌ های نینجا، شردر را بدون زره ببینید

فیلم جذاب و سرگرم کننده‌ی لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles)، در سال ۲۰۱۴ اکران شد و طرفداران خود را تا حدودی راضی کرد. در قسمت دوم این فیلم که در حال ساخته شدن است، شخصیت منفی فیلم یعنی شِرِدِر، با ظاهری متفاوت حضور خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

شاید بتوان نسخه‌ی ساخته شده‌ی سال ۲۰۱۴ فیلم لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles) را جدی ترین تلاش برای پیاده سازی داستان جذاب و پر پیچ و تاب این ۴ لاک‌پشت و استادشان اسپلینتر دانست. ساخت و اکران این فیلم تا حدودی توانست طرفداران را راضی کند. به تازگی نیز خبر ساخته شدن قسمت دوم این فیلم منتشر شده و مجددا دنبال کنندگان این مجموعه را در انتظار نگه داشته است که البته این انتظار زیاد به طول نمی‌انجامد، زیرا فیلم مراحل نهایی ساخت را سپری می‌کند. یکی از بخش‌های جالب توجه این قسمت چهره‌ی متفاوت شخصیت منفی داستان یعنی شِرِدِر است.

در قسمت دوم این فیلم شاهد بازگشت شردر، اصلی ترین دشمن لاک‌پشت‌های نینجا خواهیم بود و برای اولین بار می‌توانیم فردی را که زیر نقاب و زره سنگین شردر مخفی شده، ببینیم. پس از ایفای نقش شردر توسط توهورو ماسامونه در قسمت اول، در این قسمت بازیگر دیگری به نام برایان تی در نقش این ارباب تاریک و قدرتمند یعنی شردر ظاهر خواهد شد. عکسی از زره‌ براق او را در زیر می‌توانید مشاهده کنید. این عکس را برایان تی در حساب توییتر خود با درج این پیغام در زیر آن منتشر کرد: خانم‌ها و آقایان... به شما معرفی می‌کنم... شردر...

Teenage Mutant Ninja Turtles

البته برایان تی تنها بازیگر جدیدی نیست که در قسمت دوم این فیلم بازی می‌کند. از سایر بازیگران قسمت دوم لاک‌پشت‌های نینجا می‌توان به استیون اَمِل، بازیگر سریال پیکان (Arrow) در نقش یک مبارز خیابانی به نام کیسی جونز، گری‌ آنتونی ویلیامز در نقش بی‌باپ، شِیمَس، مبارز کشتی کج در نقش راک‌استدی، تایلر پِرِی در نقش دانشمند معروف بَکستر استاکمن و لورا لینی درنقش یک افسر پلیس زن به نام ربکا وینسنت اشاره کرد. فیلم لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته ۲: خارج از سایه‌ها (Mutant Ninja Turtles 2: Out of the Shadows) در تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۵ (۳ ماه ژوئن ۲۰۱۶) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌های خود را در مورد این فیلم با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Entertainment Weekly


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده