// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

با اتمام ساخت Battleborn، این بازی آماده انتشار شد

طبق گفته‌ی رِندی پیچ‌فورد از کمپانی گیرباکس در وب‌سایت توئیتر، ساخت بازی Battleborn به طور کامل تمام شده یا به اصطلاح این بازی گُلد شده است. Battleborn در تاریخ ۳ می (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Battleborn «گُلد» شد. این جمله‌ی کوتاهی بود که رندی پیچ فورد رئیس کمپانی گیرباکس در رابطه با تازه‌ترین ساخته گیرباکس در سبک تیراندازی اول شخص اعلام کرد. گُلد شدن یک بازی به این معنی است که تیم توسعه‌دهنده کار ساخت بازی را به طور کامل تمام کرده و محتوای بازی برای تبدیل شدن به دیسک راهی کارخانه‌ها برای توزیع بین خرده‌فروشان شده است. اکنون با اتمام ساخت بازی، تیم‌ توسعه‌دهنده به تولید و ارائه‌ی بروزرسانی، پشتیبانی و عرضه‌‌ی محتوای قابل دانلود آینده می‌پردازند.

رندی پیچ‌فورد در توئیتر نوشت:

خبر هیجان‌انگیز:‌ Battleborn آماده است! از اوایل روز ما می‌گوییم که «گُلد» شده است. تیم اکنون به سختی در حال کار برروی پشتیبانی از  بتا است.

بازی Battleborn المان‌هایی را از دو سبک تیراندازی اول شخص  و میدان نبرد چند نفره‌ی آنلاین (MOBA) در خود جای می‌دهد. گیرباکس متفاوت با بازی‌های هم سبک سعی دارد تا با تمرکز برروی نوآوری‌های کلیدی جذابیت گیم‌پلی بازی را افزایش دهد.

هرچند شرکت گیرباکس با مجموعه بازی Borderlands نیز شناخته می‌شود با این حال، ظاهرا Battleborn نقطه عطفی در تغییرات بنیادی گیم‌پلی به سمت عناصر MOBA در محصولات این کمپانی خواهد بود. در هر حال اگر از جمله منتظران Battleborn هستید؛ این بازی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده