نویسنده: نيما ارضی
// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

نگاهی به تغییرات ترکیب تیم های دوتا ۲ پس از مسابقات شانگهای

با اتمام مسابقات زمستانی شانگهای، ترکیب تیم‌های بازی Dota 2 نیز دستخوش تغییرات شدند. برای اطلاع از آخرین اخبار نقل انتقالات، با ما در زومجی همراه باشید.

R0Tk و Cty به تیم Vici Gaming می پیوندند

cty dota

در جریان مسابقات زمستانی شانگهای، بای "r0tK" فن در مطلبی که منتشر کرد خبر از صحبت‌هایی با زو"BurNing" ژیلیی داد و به بازگشتش به جمع دوستان قدیمی اشاره کرده بود. پیش از این نیز چن "Cty" تیانیو، در بازی دوتا ۲ نام خود را از huomaotv به vg.cty تغییر داده بود و به نوعی خبر پیوستنش به این تیم را این‌گونه تایید کرده بود. در حال حاضر هنوز بیانیه‌ای رسمی از سوی LGD Gaming یا Vici Gaming مبنی بر تایید این خبر به صورت رسمی منتشر نشده است.

 

Jeyo به تیم سابق خود در فیلیپین بازگشت

پس از نمایش نا امید‌کننده تیم Archon در مسابقات Shanghai Major و قرار گرفتن در بین رتبه‌های ۱۳ام  تا ۱۶ام، در خبری که در روزهای گذشته منتشر شد، جیو "Jeyo"  مادایاگ به جنوب شرقی آسیا باز می‌گردد تا در تیم سابق خود بازی کند. تیم Rave در حال حاضر خود را برای مسابقاتی با نام Sea Kappa invitationals آماده می‌کند.

 

Illidan به عنوان بازیکن جانشین در تیم Spirit بازی خواهد کرد

illidan dota 2

پس از جدایی رومن"Ramzes666" کوشنارف و واسیلی "Afterlife"شیشکین از تیم Spirit، این تیم خبر از پیوستن ایلیا "illidanSTR" پیوسايف به تیم Spirit را داد. Illidan قصد دارد در مسابقات مقدماتی Epicenter در منطقه اروپا برای این تیم به عنوان بازیکن جانشین، بازی کند. در حال حاضر مذاکراتی انجام شده است تا این بازیکن به صورت دائمی به این تیم اضافه شود. همچنان نام پنجمین بازیکن این تیم اعلام نشده است. مسابقات مقدماتی Epicenter برای منطقه اروپا در مسکو برگزار خواهد شد.

 

Iceiceice و Fenrir به تیم EHOME پیوستند

شاید یکی از بزرگترین و در عین حال غیر منتظره‌ترین نقل و انتقال بازیکنان در فصل بهار، پیوستن لو "Fenrir" چائو و داریل کو "Iceiceice" پی ژیانگ به تیم EHOME بود. این بازیکنان از تیم Vici Gaming به این تیم پیوسته‌اند. بر اساس صحبت‌های مدیر این تیم با جابجایی در نقش بازیکنان، Iceiceice نقش Support را بر عهده خواهد داشت.

 

تیم Empire ترکیب خود برای مسابقات پیش رو را اعلام کرد

650 empire new roster

پس از جدایی الکساندر "XBOCT" داشکویچ از تیم Empire و خبر بازی نکردن گلب "Funn1k" لیپاتنیکوف به دلیل مشکلات شخصی، این تیم با مشکل نبود بازیکن برای مسابقات DotaPit مواجه شده بود. در نهایت  ترکیبی از بازیکنان جانشین برای این تیم اعلام شد. این ترکیب شامل سه بازیکن جانشین زیر است:

  • آندری"Ghostik" کادایک
  • ماکسیم "yoky" کیم
  • روستیسلاو "fn" لوزووی

 

Funn1k از تیم Empire جدا شد

funn1k dota 2

گلب "Funn1k"لیپاتنیکوف در نهایت علیرغم میل خود به حضور در این تیم تصمیم گرفت تا تیم Empire را ترک کند. این بازیکن که که در مرحله اصلی مسابقات Dotapit بازی نکرد با پیشنهاد تیم Spirit روبرو شد و پس از مذاکراتی که انجام شد در نهایت این بازیکن به صورت رسمی به ترکیب این تیم اضافه شد. با این تغییر ترکیب تیم Spirit به شکل زیر خواهد بود:

  • ایلیا "illidan" پیوسايف
  • بوگدان"Iceberg" واسیلنکو
  • گلب "Funn1k" لیپاتینکوف
  • آرتور "Goblak" کاستنکو
  • اندرو "ALWAYSWANNAFLY" بوندارنکو

 

Fy به تیم جوانان Vici Gaming پیوست

در حالی که شایعاتی مبنی بر اینکه Fy ترکیب اصلی ViciGaming  را ترک خواهد کرد وجود داشت، این خبر در نهایت تایید شد و این بازیکن به تیم جوانان Vici Gaming پیوست. ترکیب این تیم در حال حاضر Zyf، FaN، Yang، Fy و  DDC است.

تهیه شده در تیم زومجی با استفاده از مقالات سایت Gosugamers

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده