نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

رییس کمپانی دیپ سیلور: کیفیت بازی Homefront: The Revolution همه را شگفت زده می کند

نسخه اول بازی Homefront، با وجود داشتن برخی مولفه‌های خوب، هرگز نتوانست به یک بازی خیلی موفق تبدیل شود. ولی به نظر می‌رسد که دیپ سیلور، به موفقیت‌های قسمت جدید که با نام The Revolution عرضه می‌شود، کاملا اطمینان دارد. با زومجی همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار بازی Homefront: The Revolution باقی نمانده و این اثر استودیو دَمباستر، که Deep Silver وظیفه انتشارش را برعهده دارد، در تاریخ ۲۸ اردیبشهت ۹۵ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. حال کلمنس کاندراتیتز، رییس کمپانی دیپ سیلور، اعلام کرده که علی‌رغم وجود مشکلات فراوان در راه ساخت این بازی، نسخه جدید هوم‌فرانت همه را با کیفیت بالایش شگفت‌زده خواهد کرد:

از الان تا تابستان، تمام تمرکز ما بر روی بازی Homefront: The Revolution منعطف شده است. ما در راه ساخت این بازی، با چالش‌های متعددی روبرو شدیم. ولی کیفیت نهایی بازی همه را سورپرایز خواهد کرد و این اثر به یک IP موفق در سبک شوتر تبدیل خواهد شد.

قسمت اول بازی هوم‌فرانت توسط کرایتک ساخته شده بود که THQ هم آن را منتشر کرده بود. ولی پس از مشکلات پیش‌آمده برای تی‌اچ‌کیو، کرایتک امتیاز ساخت بازی را خریداری کرد و پس از مشکلات مالی در سال ۲۰۱۴، امتیاز آن را کاچ مدیا واگذار کرد که کمپانی مادر دیپ سیلور محسوب می‌شود. اعضای شعبه بریتانیا کراتیک هم به استودیو Dambuster نقل مکان کردند و در حال حاضر ساخت نسخه جدید را برعهده دارند. این بازی ابتدا قرار بود اواخر ۲۰۱۵ عرضه شود که تا ۲۸ اردیبشهت (۲۰ می ۲۰۱۶) تاخیر خورد. همچنین پس از عرضه یک نسخه بتا محدود که با مشکلاتی هم همراه بود، قرار است پیش از عرضه بازی، یک نسخه بتا عمومی هم برای آن عرضه شود.

منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده