نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

داک کارت گرافیکی Razer Core قیمتی معادل ۴۹۹ دلار خواهد داشت

داک Core که برای اتصال کارت‌های گرافیکی به لپ‌تاپ‌های ریزر ساخته شده، هم‌اکنون با قیمت ۴۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

یکی از محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES 2016، داکی به نام Razer Core بود که امکان اتصال کارت‌های گرافیکی به لپ‌تاپ‌های Blade و Blade Stealth از ریزر را فراهم می‌کرد. اکنون کمپانی ریزر قیمت این محصول و زمان عرضه‌ی آن را اعلام کرده است. در حال حاضر، علاقه‌مندان می‌توانند Core را در ازای پرداخت ۴۹۹ دلار پیش‌خرید کنند. همچنین در صورت تهیه کردن آن همراه با سری جدید نوت‌بوک‌های Blade یا اولترابوک Blade Stealth، این داک به‌تنهایی ۳۹۹ دلار برای خریدار هزینه خواهد داشت. البته Core بدون کارت گرافیک به فروش می‌رسد و مشتریان آن باید مبلغی را هم برای خرید کارت کنار بگذارند.

ریزر کور از طریق رابط Thunderbolt 3 (کابل USB نوع C) به نوت‌بوک‌های بلید وصل می‌شود. این داک با کارت‌های گرافیکی مختلفی از دو برند AMD و انویدیا سازگاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به Radeon R9 290X و Radeon R9 Fury از AMD، درکنار GeForce GTX 980 Ti و GeForce GTX Titan X از انویدیا اشاره کرد. همچنین کارت‌هایی که مصرف‌شان کمتر از ۳۷۵ وات است و ابعاد آن‌ها هم از ۳۱۰ در ۱۵۲ در ۴۴ میلی‌متر فراتر نمی‌رود می‌توانند در Core نصب شوند. در کنار این‌ها، داک جدید ریزر علاوه بر امکان نصب کارت گرافیک، یک درگاه شبکه به‌همراه چهار درگاه USB 3.0 هم دارد. به‌گفته‌ی سازنده، عرضه‌ی Razer Core از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد.

منبع: TheVerge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده