نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Alan Wake از طریق قابلیت Backward Compatibilty برای ایکس باکس وان عرضه شد

مایکروسافت بازی‌های جدیدی به ویژگی Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه کرده که یکی از آن‌ها Alan Wake، محصول استودیو رمدی اینترتینمت است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در حالی که روز به روز به عرضه بازی Quantum Break، بازی جدید استودیو Remedy Entertainment، نزدیک می‌شویم، ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبلی کنسول ایکس‌باکس وان (Backward Compatibility) به دارندگان این کنسول اجازه می‌دهد تا بازی قدیمی‌تر این استودیو یعنی Alan Wake را بر روی این کنسول تجربه کنند. مایکروسافت ضمن اعلام این خبر، مشخص کرد که علاوه بر Alan Wake، بازی‌های Castlevania: Symphony of the Night و Pac-Man هم به جمع بازی‌های قابلیت Backward Compatibility اضافه شده‌اند.

بازی آلن ویک در حالی بر روی ایکس‌باکس وان قابل بازی است که با خرید هر کدام از نسخه‌های بازی کوانتوم بریک، این بازی نیز به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. همچنین اگر جزو افرادی هستید که نسخه ایکس‌باکس 360 این بازی را ندارند، بازی با قیمت ۱۵ پوند قابل خرید است. بازی Castlevania: Symphony of the Night هم یکی از بهترین نسخه‌های سری کسلوینیا است که با ۶/۷۵ پوند قابل خرید است و Pac-Man هم که در سال ۲۰۰۶ بر روی شبکه ایکس‌باکس لایو عرضه شده بود، با قیمت ۳/۳۹ پوند قابل تهیه است.

بازی Alan Wake همچنین در قالب یک برنامه تلویزیونی و یک ایستر اِگ هم در بازی کوانتوم بریک وجود خواهد داشت. نظرات خود را در مورد اضافه شدن این بازی‌ها به کنسول ایکس‌باکس وان با زومجی در میان بگذارید.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده