نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تصویر جلد بازی BioShock: The Collection فاش شد

بازی BioShock: The Collection به وسیله سازمان تنظیم مقررات تایوانی برای کنسول ایکس‌باکس وان رده‌بندی شد. این بازی رسما به وسیله تو‌کِی گیمز معرفی نشده، اما این سومین باری است که شایعه ساخت نسخه The Collection مطرح می‌شود.

یکی از کاربران توییتر به نام Lifelower رده‌بندی مربوط به بازی BioShock: The Collection را در وبسایت تایوانی کشف کرده و تصویر زیر را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که می‌بینید در این تصویر اشاره‌ای به تاریخ انتشار بازی نشده است، اما تصویر روی جلد آن را می‌توان مشاهده کرد.

3023263-screen+shot+2016-03-17+at+11.04

چند ماه پیش (شهریور ۱۳۹۴) یک خرده‌فروشی افریقایی هم نسخه Collection مجموعه BioShock را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان فهرست کرده بود. علاوه بر این بازی BioShock: The Collection اوایل همین ماه در کشور برزیل رده‌بندی سنی شده بود. با این حساب می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد معرفی این بازی به صورت رسمی باشیم. با اینکه هنوز اطلاعاتی درباره این نسخه موجود نیست، اما احتمالا The Collection شامل بازی‌های BioShock و BioShock 2 و BioShock Infinite و محتواهای اضافی عرضه شده برای‌ آنها خواهد بود.

استودیوی ایرشنال گیمز، خالق مجموعه BioShock در سال ۲۰۱۴ تعطیل شد. به این ترتیب در حال حاضر استودیوی تو‌کِی مارین وظیفه ساخت بازی‌های آینده این مجموعه را به عهده دارد. البته هنوز هیچ بازی جدیدی از سری BioShock معرفی نشده، اما کمپانی تیک-تو، مالک شرکت 2K Games قبلا اعلام کرده بود که این مجموعه هنوز به اوج خود نرسیده و در آینده شاهد بازی‌های بیشتری از آن خواهیم بود.

BioShock Infinite، آخرین بازی این مجموعه در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تحسین بازیکن‌ها و منتقدین را برانگیخت. بیش از ۱۱ میلیون نسخه از این بازی در سراسر جهان به فروش رسید، در حالی که مجموع فروش مجموعه BioShock بیش از ۲۵ میلیون نسخه است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده