نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

پی سی بهترین پلتفرم و پلی استیشن 4 بهترین کنسول برای بازی کردن The Division است

سایت معتبر دیجیتال فاندری، پس از عرضه بازی Tom Clancy's The Division، آن را از نظر فنی مورد ارزیابی قرار داده که بر اساس آن پی‌سی بهترین پلتفرم و پلی‌استیشن 4 بهترین کنسول برای تجربه این بازی معرفی شده‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی The Division برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده و سایت Digital Foundry هم طبق رسم همیشگی خود، این بازی را از لحاظ فنی مورد ارزیابی قرار داده است. بر این اساس، در مقایسه بین کنسول‌ها، پلی‌استیشن 4 عملکرد با ثبات‌تری در مقایسه با کنسول مایکروسافت دارد و از رزولوشن ثابت 1080p و نرخ فریم ثابت ۳۰ بهره می‌برد. ولی در ایکس‌باکس وان شاهد افت فریم‌های جزئی و رزولوشن داینامیک هستیم. به‌علاوه از لحاظ جلوه‌های بصری هم، بازی در کنسول سونی عملکرد بهتری دارد.

در مقایسه نسخه پی‌سی با نسخه‌های کنسولی، از حیث گرافیک بصری تفاوت خاصی دیده نمی‌شود. ولی تعداد فریم‌های بازی روی ۳۰ قفل نشده‌اند و در کل شاهد عملکرد روان‌تری هستیم. این مورد به گیمر اجازه می‌دهد تا سریع‌تر و روان‌تر حرکت کرده و حتی در تیراندازی‌ها هم دقت بیشتری داشته باشد.

بازی The Division از لحاظ فروش عملکردی عالی را ثبت کرده و علاوه بر شکستن رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های یوبی‌سافت در ۲۴ ساعت اول، توانست رکورد بهترین شروع یک مجموعه جدید در هفته اول را هم به نام خود ثبت کند.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده