نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

تماشا کنید: اجرای بازی Diveclub با هدست واقعیت مجازی Playstation VR

سونی تلاش می‌کند تا بستر لازم برای پشتیبانیِ توسعه‌دهندگان بازی از هدست واقعیت مجازی خود را فراهم آورد که در میان این سازندگان نام استودیو اِوُلوشِن، خالق بازی محبوب Driveclub، نیز به چشم می‌خورد. اما تجربه این بازی بر روی هدست Playstation VR چگونه خواهد بود؟

روز به روز دنیای واقعیت مجازی سر و صدای بیشتری به پا می‌کند و مخاطبان بیشتری را به دنیای جذابش می‌برد. شرکت سونی که اخیرا قیمت هدست واقعیت مجازی خودش به نام Playstation Vr را اعلام کرده است، این روز‌ها سخت در تلاش است تا بستر لازم برای پشتیبانیِ توسعه دهندگان بازی‌ها از هدست Playstation VR را فرآهم آورد که در این میان استودیوهای First Party هم قطعا جزئی از این فرآیند هستند. در میان نام استودیو‌های first party نام استودیو اوُلوشِن، توسعه دهنده‌ی بازی مجبوب Driveclub، هم به چشم می‌خورد. این استودیو هم اکنون مشغول کار بر روی سازگار کردن این بازی با تکنولوژی واقعیت مجازی است. اما بازی کردن Driveclub با هدست Playstation VR چه حال و هوایی دارد؟

به تازگی ویدئویی توسط کانال JeuxVideo در یوتیوب منتشر شده است که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید این بازی را با هدست سونی و به همراه کنترل فرمانی انجام دهید تا به نهایت حس واقعی رانندگی دست پیدا کنید.

سرتان را بچرخانید تا ماشین کناریتان را ببینید سرتان را بچرخانید تا ماشین کناریتان را ببینید

همانطور که در این ویدئو خواهید دید، شما درحین تجربه‌ی Driveclub می‌توانید سر و بدنتان را به جهت دلخواه تکان دهید تا در اوج رانندگی و مسابقه‌ی شانه به شانه بتوانید اطراف ماشینتان را هم ببینید و رانندگان کناریتان را زیر نظر داشته باشید. به عنوان مثال هنگامی که سرتان را به سمت شانه می‌چرخانید می‌توانید نفر دوم مسابقه را ببینید، یا از منظره و محیط داخل اتوموبیل‌تان لذت ببرید.

این ویدئو گرچه به زبان فرانسوی است اما صحنه‌های بسیار جالبی را از تجربه‌ی بازی Driveclub با هدست Playstation VR، از نمای داخل هدست و نمای بیرون (گیمر مشغول بازی)، به نمایش می‌گذارد. این ویدئو را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

|

منبع: GamePur

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده