نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: The Division برای هفته دوم صدر نشین شد

بازی جدید آنلاین یوبی‌سافت یعنی Tom Clancy's The Division توانست برای دومین هفته پیاپی صدرنشین جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان شود. با زومجی و جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۱۹ مارس ۲۰۱۶ (۲۹ اسفند) همراه باشید.

در هفته پایانی سال ۱۳۹۴، جدیدترین اثر کمپانی فرانسوی Ubisoft یعنی دیویژن توانست علی‌رغم افت فروشی ۷۳ درصدی، به صدرنشینی خود برای دومین هفته پیاپی ادامه دهد. در این هفته، در جایگاه‌های دوم و سوم، دو بازی‌ مبارزه‌ای کاملا متفاوت قرار گرفته بودند. EA Sports UFC 2 توانست هفته اول انتشار خود را در مکان دوم آغاز کند. این بازی دومین بازی این مجموعه از زمانی است که امتیاز آن توسط کمپانی EA Sports خریداری شده است. UFC 2 توانست در هفته اول انتشارش در مقایسه با قسمت اول این بازی، ۵۳ درصد رشد فروش داشته باشد. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده است.

در مکان سوم نیز یک بازی مبارزه‌ای دیگر دیده می‌شود که باز هم مانند UFC 2، اولین هفته انتشارش را تجربه می‌کند. این بازی، ساخته جدید بندای نامکو و نینتندو یعنی Pokken Tournament برای کنسول Wii U است. Pokken Tournament اولین بازی فرعی بر اساس مجموعه محبوب پوکِمون است که برای کنسول Wii U کمپانی Nintendo منتشر می‌شود.

در مکان چهارم جدول این هفته، ما بازی Black Ops 3 از اکتیویژن را می‌بینیم که با یک پله سقوط و افت فروشی هشت درصدی، در مکان چهارم قرار گرفت. مکان پنجم این جدول نیز در اختیار بازی دیگر یوبی‌سافت یعنی Far Cry Primal قرار گرفته است. این بازی نسبت به هفته قبل با سه پله سقوط و ۳۷ درصد افت فروش مواجه شد.

نیمه دوم جدول این هفته نیز با FIFA 16 در مکان ششم آغاز می‌شود. در جایگاه هفتم، عضو ثابت جدول فروش هفتگی یعنی Grand Theft Auto V، بازی دوران ساز راک‌استار جا خوش کرده است. قسمت دوم بازی بامزه گیاهان در برابر زامبی‌ها که با نام Garden Warfare 2 توسط الکترونیک آرتز عرضه شده، با سه پله سقوط نسبت به هفته قبل در مکان هشتم دیده می‌شود. در مکان‌های نهم و دهم جدول این هفته به ترتیب بازی‌های Lego Marvel Avengers و Forza Motorsport 6 دیده می‌شوند که اولی با ۳ پله سقوط و دومی با دو پله سقوط نسبت به جدول هفته قبل مواجه شده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی انگلستان منتهی به ۱۹ مارس ۲۰۱۶ (۲۹ اسفند) را مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
Tom Clancy's The Division
ادامه دادن به صدرنشینی علی‌رغم افت فروشی ۷۳ درصدی

۲

-
EA Sports UFC 2
هفته اول انتشار و دست‌یابی به مکان دوم

۳

-
Pokken Tournament
هفته اول انتشار

۴

۳
Call of Duty Black Ops 3
یک پله سقوط و افت فروشی ۸ درصدی

۵

۲
Far Cry: Primal
دیگر بازی یوبی‌سافت در جدول و سقوطی سه پله‌ای

۶

۴
FIFA 16
دو پله سقوط

۷

۷
Grand Theft Auto V
حفظ جایگاه هفته قبل و ادامه دادن به حضور پر قدرت در جدول

۸

۵
Plants vs Zombies: Garden Warfare 2
سه پله سقوط

۹

۶
Lego Marvel Avengers
سه پله سقوط

۱۰

۸
Forza Motorsport 6

دو پله سقوط

معرفی بازی‌های منتشر شده این هفته:

EA-Sports-UFC-2

EA Sports UFC 2

چند سالی است که ورزش MMA یا هنرهای رزمی تلفیقی، به یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیا تبدیل شده و این ورزش بسیار خشن که در هشت ضلعی قفس مانند رخ می‌دهد، در حال تبدیل شدن به یکی از پولسازترین ورزش‌های دنیا است. بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز نیزکه بازی‌های ورزشی خوبی تولید می‌کند، در راستای محبوبیت روز افزون این ورزش، دومین نسخه از این بازی را با نام UFC 2 با محوریت ورزش MMA روانه کنسول‌های نسل هشتمی کرده است.

این بازی توسط بخش کانادای الکترونیک آرتز ساخته شده و از تفاوت‌های عمده آن با قسمت قبل، اضافه شدن مبارزان خانم در آن است. یکی از نکاتی که الکترونیک آرتز در هنگام تبلیغ بازی بر روی آن بسیار مانور می‌داد، هوش مصنوعی بالای بازی است که با توجه به نحوه مبارزات شما، استراتژی خود را تغییر می‌دهد.

گرافیک بسیار زیبا، گیم‌پلی بسیار شبیه به واقعیت و تعداد بسیار زیادی مبارز از جمله مایک تایسون افسانه‌ای باعث شده که این بازی در هفته اول انتشار خود به مکان دوم پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان دست پیدا کند.

Pokken-Tournament

Pokken Tournament

Pokken Tournament، یک بازی مبارزه‌ای آرکید است که توسط کمپانی بندای نامکو ساخته شده است. این بازی مبارزه‌ای، المان‌های گیم‌پلی خود را از مجموعه محبوب این کمپانی یعنی Tekken قرض گرفته است و شخصیت‌های محبوب Pokemon نینتندو را به عنوان مبارزین در بازی قرار داده است.

این بازی تابستان سال گذشته برروی دستگاه‌های آرکید در ژاپن عرضه شد و در تاریخ ۲۸ اسفند نیز در سرتاسر دنیا و به صورت انحصاری برای کنسول Wii U شرکت Nintendo منتشر شد.

تهیه شده در زومجی با استفاده از جدول رسمی وب‌سایت چارت ترک

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده