نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰

MVP قهرمان فصل چهارم مسابقات Dota 2 Pit شد

تورنمنت Dota 2 Pit که فصل چهارم آن طی دو روز در حال برگزاری بود با قهرمانی MVP نماینده منطقه آسیای شرقی به کار خود پایان داد. با جزئیات بیشتری از این مسابقات همراه زومجی باشید.

مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که بازی‌های فصل چهارم مسابقات Dota 2 Pit به زودی آغاز می‌شود و احتمال عرضه جعبه جدیدی برای این رقابت‌ها وجود دارد. در روز اول این تورنمنت شاهد اتفاقات جالبی بودیم که مربوط به حذف تیم‌های OG ،Secret و Virtus.Pro در همان روز ابتدایی مسابقات است. تیم NA'VI توانست در عین ناباوری قهرمان مسابقات شانگهای را شکست دهد تا همه امیدشان به بازگشت این تیم بیشتر شود، هر چند در ادامه این مجموعه اکراینی حریف ،EG قهرمان تورنمنت TI5 نشد، ولی باز هم کار بزرگی را انجام داد. تیم Complexity نیز با نتیجه ۲-۰ Virtus.Pro را از پیش رو برداشت، در حالی که XBOCT جدیدا به این تیم اضافه شده بود. تیم کره‌ای MVP نیز در روز نخست با شکست OG نشان داد مانند Major شانگهای همچنان آماده و عالی بازی می‌کند و در آخرین دیدار این روز نیز EG به سختی Empire را با ترکیب جدیدش مغلوب کرد.

روز دوم با بازی MVP در مقابل Complexity شروع شد که باز هم نماینده آسیای شرقی پیروز میدان بود و به فینال مسابقات صعود کرد. در دیگر دیدار طبق برنامه EG یک رقابت جذاب و نفسگیر را در برابر NA'VI پیروز شد تا به مصاف MVP برود. بالاخره EG و MVP با هم روبه‌رو شدند که تیم کره‌ای مقتدرانه و با نتیجه ۳-۰ Fear و همراهانش را از پیش رو برداشت تا بعد از Major زمستانی شانگهای نیز همچنان عملکرد فوق العاده خود را حفظ کند. فصل گذشته این تورنمنت با حضور دوازده تیم و قهرمانی EG همراه بود که آن‌ها نتوانستد این عنوان را دوباره به دست آورند. در پایان می‌توانید تعدادی عکس و جدول مسابقات را مشاهده کنید:

Dota-2-Pit-Season-4-Zoomg

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده