نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

جدیدترین تغییرات ترکیب تیم های بازی Dota 2

تغییر در اعضای تیم‌ها بعد از پایان مسابقات شانگهای بازی Dota 2 همچنان ادامه دارد که شامل اعلام ترکیب جدید تیم‌های CDEC ،Vici Gaming و Fire به همراه کنارگیری Mushi برای مدتی از ترکیب Fnatic می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر زومجی را همراهی کنید.

Vici-Gaming-New-Roster-Dota-2-Zoomg

ترکیب جدید تیم Vici Gaming

بعد از کسب نتایج ضعیف در مسابقات شانگهای، مسئولان تیم VG مانند مجموعه‌های IG ،LGD  و EHOME تغییرات بسیاری در اعضای خود ایجاد کردند و حالا شاهد چهار عضو جدید در این تیم هستیم. rOtK از LGD،‌ بازیکن Carry تیم EHOME یعنی Cty، دو بازیکن تیم‌های پایه EHOME به نام‌های hym و jdh  به همراه BurNIng که سابقا در این حضور داشت ترکیب جدید VG را تشکیل می‌دهند.

China Xu "BurNIng" Zhilei
China Chen "Cty" Tianyu
ChinaBai "rOtk" Fan
China Xu “hym” Zhi
China Jiang "jdh" Donghao

CDEC-New-Roster-Dota-2-Zoomg

Rabbit ،Yao و Super به CDEC پیوستند

CDEC که بعد از پایان مسابقات The International 5 نتوانسته بود موفقیت‌های خود را ادامه دهد بالاخره مجبور به تغییر اعضای خود شد. بر این اساس Super بازیکن Offlaner تیم Yao ،VG بازیکن پست Mid تیم LGD و Rabbit بازیکن Carry تیم IG به Q و garder اضافه شدند تا ترکیب جدید این تیم کامل شود.

China Wang "Rabbit" Zhang
China Xie "Super" Junhao
China Yao "Yao" Zhengzheng
China Fu "Q" Bin
China Liu "garder" Xinzhao

VG.Reborn-New-Roster-Dota-2-Zoomg

Vici Gaming Potential به Vici Gaming Reborn تغییر نام داد

بعد از خبر پیوستن Fy به تیم VG.P، حالا این مجموعه اعضای جدید به همراه نام جدید خود را رسما معرفی کرد. به جز Fy که از تیم اصلی VG‌به تیم دوم منتقل شد؛ DDC بازیکن پست ساپورت تیم LGD و NONO بازیکن پست Mid تیم CDEC.Avenger دو عضو جدید این VG.Reborn خواهند بود. مربیگری این مجموعه را نیز تانگ "Mikasa" جاجیه که سابقا این سِمت را در تیم LGD داشت به عهده گرفته است.

China Yang "END" Pu
China Wang "NoNo" Xin
China Zhou "Yang" Haiyang
China Xu "fy" Linsen
China Liang "DDC" Faming

Mushi  و کناره گیری موقت او از ترکیب Fnatic

مدتی پیش رسما تیم Fnatic اعلام کرد که تغییری را در ترکیب خود انجام نخواهد داد ولی جدیدا به خاطرات مشکل مریضی که برای Mushi پیش آمده او موقتا تیم را برای استراحت ترک خواهد کرد و 343 بازیکن ذخیره این تیم جایگزین او خواهد شد.

Team-Fire-New-Roster-Dota-2-Zoomg

تیم Fire باز خواهد گشت

اعضای تیم Fire چند ماه پیش بود که با هم به مجموعه Archon پیوستند ولی حالا با توجه به نتایج نه چندان مطلوب این تیم دوباره شاهد تشکیل مجموعه Fire با حضور Whitebeard و Fluff خواهیم بود.

UnitedStates Fluffnstuff
UnitedStates Whitebeard
UnitedStates Demon
Canada DragonFist
UnitedStates Justin-272

تیم Archon همچنان به کار خود ادامه خواهد داد

بعد از جدایی Whitebeard ،Jeyo و Fluff از ترکیب تیم Moo ،Archon بازیکن پست Offlaner این مجموعه آمریکایی اعلام کرد که با اضافه کردن جیسیز "ztok" کارهوریکا از تیم Unknown.xiu کشور پرو، ویلیام "hFn" مدریوس از تیم برزیلی T-SHOW و پیتر "waytosexy" گاین ترکیب خود را بازسازی خواهد کرد و مسابقات انتخابی تورنمنت EPICENTER: Moscow را از دست نمی‌دهند.

تهیه شده در زومجی به کمک مقالات Gosugamers و thescoreesports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده