نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

نگاهی به اتفاقات مهم Dota 2 در هفته ای که گذشت - قسمت هفتم

در این شماره از هفته‌نامه بازی Dota 2 قرار است نگاهی به اتفاقات مهمی چون قهرمانی تیم MVP در مسابقات Dota 2 Pit و تغییرات ترکیب تیم‌های مختلف داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

Team-Logo-dota-2-Zoomg

تغییرات در ترکیب تیم‌های بازی Dota 2

بعد از پایان مسابقات زمستانی شانگهای مسلما تمام تیم‌هایی که عملکرد ضعیفی داشتند به فکر تغییر و نوسازی اعضای مجموعه خود هستند و در این بین مجموعه‌های چینی دست به دگرگونی‌های فراوانی زده‌اند. تیم‌های مانند LGD ،IG ،VG ،EHOME و CDEC بیشتر اعضای خود را اخراج کردند یا با کمک تیم‌های پایه ترکیب جدید خود را تشکیل داده‌اند. در منطقه آمریکا نیز Fire و Archon با اعضای جدید در مسابقات پیشِ رو شرکت خواهند کرد و جابه‌جایی دیگری در تیم‌های اروپایی Empire ،Virtus.Pro و Spirit رخ داده که می‌توانید تمام این انتقالات را با جزئیات در لینک‌های زیر مشاهده کنید:

نگاهی به تغییرات ترکیب تیم های دوتا ۲ پس از مسابقات شانگهای

ترکیب جدید تیم های Invictus Gaming و LGD معرفی شد

جدیدترین تغییرات ترکیب تیم های بازی Dota 2

MVP.Phoneix-Roster-Dota-2-Zoomg

MVP فاتح فصل چهارم تورنمنت Dota 2 Pit

در هفته گذشته اخبار مختلفی مثل آغاز مرحله اصلی مسابقات Dota 2Pit و احتمال انتشار جعبه‌ای جدید برای این مسابقات را منتشر کردیم و بالاخره بعد از دو روز رقابت‌ زیبا و جذاب تیم MVP با نتیجه ۳-۰ EG قهرمان مسابقات The International 5 را شکست داد تا برای اولین بار فاتح این مسابقات باشد. از نکات جالب این تورنمنت می‌توان به حذف زود هنگام Secret توسط NA'VI اشاره کرد.

Mineski-Roster-Dota-2-Zoomg

Mineski به عنوان نماینده منطقه آسیای شرقی در مسابقات ESL One مانیل حضور خواهد داشت

مرحله مقدماتی تورنمنت ESL One مانیل در منطقه آسیای شرقی نیز به پایان رسید و در فینال این رقابت‌ها تیم Mineski با نتیجه ۳-۱ TNC را مغلوب کرد تا جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کند. برای تکمیل مرحله مقدماتی باید تکلیف دو تیم دیگر که از کشور فیلیپین حضور خواهند داشت، مشخص شود. جدول مرحله مقدماتی و نتایج آن در تصویر زیر مشخص است:

ESL-Manila-SEA-Qualifiers-Dota-2-Zoomg

آغاز فصل چهارم تورنمنت Beyond The Summit در منطقه آمریکا

فصل سوم مسابقات BTS منطقه آمریکا با قهرمانی Digital Choas همراه بود و حالا شاهد برگزاری چهارمین دوره این رقابت‌ها بعد از پایان Major ‌شانگهای هستیم. باز هم ۱۶ تیم مطرح این منطقه برای کسب ۱۰۰۰۰ دلار جایزه رقابت سختی را برگزار می‌کنند. در ادامه نگاهی به جدول رقابت‌ها و بازی‌های انجام شده خواهیم داشت:

BTS-America-Dota-2-Zoomg

Team Liquid‌ جواز حضور در فصل سوم مسابقات Weplay League را کسب کرد

مرحله مقدماتی تورنمنت Weplay با مشخص شدن آخرین تیم صعو‌دکننده از گروه اروپای غربی پایان یافت. Liquid در دیداری سرنوشت ساز  Ad Finem را شکست داد تا به همراه تیم‌های Vega ،Fnatic و Elite wolves بزودی راهی شهر کیو اکراین شود. این چهار تیم به همراه EG و احتمالا OG ،Secret و Virtus.Pro هشت تیم حاضر در مسابقات LAN خواهند بود.

Dream-League-Season-Five-Dota-2-Zoomg

فصل پنجم تورنمنت Dream League کار خود را آغاز کرد

این مسابقات که به میزبانی کشور سوئد برگزار می‌شود، در منطقه اروپا جریان دارد و سقف جوایز آن ۱۵۶ هزار دلار خواهد بود. امسال توسط مسئولان سازمان Dream Hack یک سیستم جالب برای برگزاری مرحله مقدماتی در نظر گرفته شده که تیم‌ها با هر بار برد ۱۰۰۰ دلار جایزه دریافت خواهند کرد و ۵۶ هزار دلار از جایزه اصلی به این صورت بین تیم‌های برنده تقسیم خواهد شد. مسابقات اصلی با حضور چهار تیم برگزار می‌شود و OG به عنوان تیم دعوت شده همراه با سه تیم صعود کرده از مرحله مقدماتی رقابت‌های LAN‌ را در کشور سوئد برگزار خواهند کرد. در مرحله مقدماتی هشت تیم حضور دارند که در قالب یک گروه با هم رقابت خواهند کرد. دوره گذشته Dream League با قهرمانی OG پایان یافت.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده