// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

Assassin's Creed به همراه دو بازی دیگر به Backward Compatibility افزوده شدند

میجور نیلسون اعلام کرد کتابخانه‌ی بازی‌های قابلیت ایکس‌باکس وان Backward Compatibility با الحاق سه بازی جدیدِ Assassin's Creed ،GRID 2 و Dark Void بیش از پیش گسترش یافته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق توئیت ارسال شده توسط میجور نیلسون، مایکروسافت اکنون با افزودن سه بازی جدید به خدمات ایکس‌باکس وان Backward Compatibility، دسترسی علاقمندان به بازی‌های کلاسیک و قدیمی را برروی کنسول‌ نسل هشتم مایکروسافت آسان تر کرده است.

اگر بخواهیم خلاصه‌وار به معرفی بازی‌های فوق بپردازیم؛ Dark Void، ساخته‌ی اِیرتایت گیمز و کپ‌کام در سبک تیراندازی سوم شخص داستان خلبان ولیام و کمک خلبان او را روایت می‌کند که در پروازی به مثلث برمودا گرفتار بُعد جدیدی می‌شوند، جایی که آنها و گروهی از مردم باید با واچِرز‌ها، گروهی از دشمنان شیطانی برای آزادی به مبارزه بپردازید.

بازی بعدی اولین شماره از مجموعه Assassin's Creed است. این بازی که در ماه نوامبر ۲۰۰۷ منتشر شد روایتگر داستان الطائر است. این بازی به دلیل آزادی عمل و ویژگی‌های منحصر به فردش در هنگام انتشار مورد تحسین بسیاری قرار گرفته بود. با این حال، Assassin's Creed بعد از بازی Assassin's Creed 2، دومین بازی از مجموعه است که برای خدمات Backward Compatibility در دسترس قرار گرفته‌اند.

GRID 2 نیز اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی که دنباله‌ای بر بازی Race Driver: Grid، ساخته‌ی کُدمَستِرز محسوب می‌شود علاوه بر کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی ویندوزی در سال ۲۰۱۴ برروی دستگاه‌های مک OSX نیز توسط فِرال اینتراکتیو پورت شده است.

مایکروسافت تاکنون به خوبی به وعده‌ی گسترش بازی‌های تحت پشتیبانی خدمات Backward Compatibility برروی ایکس‌باکس وان عمل کرده و تاکنون بازی‌های بزرگی مانند Bayonetta ،Castlevania: Symphony of the Night ،Alan Wake و Beyond Good and Evil را وارد این قابلیت کرده است. اکنون باید دید در آینده کدام یک از بازی‌های پر طرفدار راه خود را در قالب این خدمات به کنسول ایکس‌باکس وان باز می‌کنند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده