نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

نگاهی به تغییرات ترکیب تیم های Secret ،EG ،MVP و Vega

تغییرات در ترکیب تیم‌های بازی Dota 2 همچنان ادامه دارد و حتی فاتح مسابقات شانگهای و Dota 2 Pit نیز جابه‌جایی‌هایی در اعضای خود انجام داده‌اند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

New-Secret-Roster-Dota-2-Zoomg

RTZ به Secret بازگشت و Evil Geniuses شاید منحل شود

شاید باور کردنی نباشد، اما این تیتر یک حقیقت واقعا ناراحت کننده است. بعد از قهرمانی تیم Secret در Major شانگهای با غلبه بر Team Liquid و در ادامه حذف از مسابقات Dota 2 Pit با شکست در مقابل تیم NA'VI حالا شاهد دو تغییر در اعضای این مجموعه هستیم. کمال سادیکگلو که مدیر تیم Secret است در تویتی اعلام کرد که آرتور 'Arteezy' بابائو دوباره به این تیم بازگشته است که البته چندان عجیب نیست، اما به همراه او بازیکن پست Offlaner تیم EG یعنی ساهیل 'UNiVeRsE' آرورا نیز به Secret اضافه شده است که احتمالا این دو بازیکن جایگزین W33haa و Misery خواهند شد.

UNiVeRsE از بازیکنان مهم و تاثیر گذار در قهرمانی EG در مسابقات The International 5 بود و همواره یکی از بهترین‌های این تیم به شمار می‌رفت. در مقابل RTZ، معروف به Baby Rage، بازیکنی مغرور و خود خواه است  که اشتباهات خود را قبول نمی‌کند و به همین خاطر هر چند وقت یکبار تیم خود را تغییر می‌دهد. البته سال گذشته که این بازیکن همراه با Zai‌ در عضویت تیم Secret بود دعوایی جنجالی با Kuro بعد از شکست در مسابقات TI5 داشت که حاصل آن جدایی هر دوبازیکن از این تیم بود.

Twiter-change-roster-Dota-2-Zoomgسه توییت منتشر شده توسط بازیکنان تیم ها بعد از اعلام تغییرات این گونه که به نظر می رسد Suma1l با RTZ مشکلاتی داشته است.

ترکیب جدید Secret:

Canada Jacky 'EternaLEnVy' Mao
Canada Arthour 'Arteezy' Babaev
United States Saahil 'UNiVeRsE' Arora
Estonia Clement 'Puppey' Ivanov
Sweden Johan 'pieliedie' Åström

در مقابل EG با از دست دادن دو بازیکن کلیدی احتمال منحل شدنش بیشتر شده است. در ادامه اخبار و شایعه‌های بسیاری در مورد جدایی  Suma1l و Fear از این تیم شنیده شده که صد البته فقط در حد همان گمانی‌زنی‌ها باقی‌مانده است. لودویگ 'zai' والبرگ یکی ازبازیکنان سابق این تیم جدیدا به صحنه مسابقات بازگشته و در تیم No Diggity بازی می‌کند که هنوز ترکیب اصلی خود را اعلام نکرده است و احتمال دارد یکی از گزینه‌های اصلی تیم EG برای کامل کردن ترکیب خود باشد.

آپریل می‌آید و مارچ خارج می‌شود

تیتر در مورد ماه‌های سال میلادی نیست بلکه منظور خروج و ورود بازیکنان تیم MVP است. بعد از درخشش در مسابقات شانگهای و قهرمانی در تورنمنت Dota 2 Pit تیم کره‌ای MVP.Phoenix مجبور به یک تغییر در ترکیب خود شد. تائون 'March' پارک بازیکنان ذخیره این تیم به خاطر خدمت اجباری سربازی مجبور به ترک MVP شد تا April جایگزین او شود.

Vega بعد از یک سال ترکیب خود را تغییر می‌دهد

این تیم اروپایی که فراز و نشیب‌های فراوانی داشته است، بعد از یک سال بالاخره جابه‌جایی در ترکیب خود ایجاد کرد و 9pasha جای خود را به FN‌ که از تیم Empire منتقل شده داد.

Russia Rostislav 'fn' Lozovoi
Ukraine Vladimir 'No[o]one' Minenko
Ukraine Andrey 'Mag-' Chipenko
Russia Alexei 'Solo' Berezin
Ukraine Semion 'CemaTheSlayeR' Krivulya

تیم OG حتی با وجود عملکرد نه چندان موفق چند وقت اخیر تغییری در ترکیب خود ایجاد نخواهد کرد.

تهیه شده در زومجی با کمک از اخبار سایت Gosugamers و thescoreesports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده