نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

تاریخ عرضه قسمت دوم Hitman هفته آینده مشخص خواهد شد

استودیو IO Interactive اعلام کرد تاریخ عرضه قسمت دوم Hitman که وقایع آن در شهر ساپینزا ایتالیا رخ می‌دهد، هفته بعد مشخص خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

استودیو آی اُ اینتراکتیو، سازنده بازی Hitman، اعلام کرد هفته آینده تاریخ عرضه قسمت دوم این بازی را مشخص خواهد کرد. وقایع قسمت دوم مربوط به شهر ساپینزا در کشور ایتالیا هستند. کاربرانی که بسته اینترو بازی را دارند می‌توانند این قسمت را با قیمت ۹.۹۹ دلار تهیه کنند (اینترو پک شامل بخش آموزش، بخش مقدمه با دو مرحله اولیه و لوکیشن شهر پاریس می‌شود).

با وجود آنکه قرار بود ده روز پس از ارائه اینترو‌ پک Elusive Target‌ ها عرضه شوند، استودیو سازنده اعلام کرد این محتوا تا زمان عرضه قسمت دوم بازی عرضه نخواهد شد.

Elusive Targets اهداف خاصی هستند که برای زمان محدودی در بازی وجود خواهند داشت و هرکاربر تنها یکبار برای کشتن آنها فرصت دارد، این ویژگی باعث می‌شود تا بازی حس پویایی و زنده بودن بیشتری داشته باشد که تمرکز اصلی سازندگان نسخه جدید هیتمن هم بر روی این ویژگی منعطف شده است.

علاوه بر این بسته‌الحاقی دیگری نیز به زودی ارائه خواهد شد که Vampire Magician Challenge Pack نام دارد. این بسته‌الحاقی شامل ده مرحله جدید است که گیمر باید با لباس خون‌آشام شعبده‌باز اهداف مورد نظر را از بین ببرد.

در پایان جالب است بدانید کارگردان بازی  Tom Clancy’s the Division کمپانی یوبی‌سافت را ترک کرد و به تیم توسعه Hitman در استودیو IO Interactive پیوست.

منبع: GamePur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده