// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

اولین تصاویر انیمیشن The Lego Batman Movie منتشر شدند

انیمیشنی با عنوان Lego Batman Movie در حال ساخت است و حال اولین عکس‌های مربوط به این انیمیشن منتشر شده‌اند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

فیلم Batman vs Superman که در این هفته اکران می شود، تنها فیلم مربوط به شوالیه تاریکی نخواهد بود که در این مدت خبرساز شده و عده‌ زیادی را در انتظار خود گذاشته است. چندی است که سازندگان و دست‌اندرکاران پروژه موفق The Lego Movie مشغول ساخت اثری با محوریت بتمن شده‌اند که از زمان انتشار خبر آغاز این پروژه بسیاری منتظر انتشار عکس‌ها و اخبار مربوط به آن بوده‌اند تا اینکه دیروز اولین سری از این عکس‌ها در فضای مجازی دیده شدند. این انیمیشن جذاب قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ به‌ اکران عموم درآید.

تهیه‌کنندگان این اثر هم به‌مانند Lego Movie فیل لورد و کریس میلر خواهند بود که در واقع اولین انیمیشن لگو بود که بتمن درآن دیده شد. از دیگر عوامل و صداپیشگان حاضر در این انیمیشن می‌توان به ویل آرنت در نقش-صداپیشگی بتمن، رالف فاینس به‌جای آلفرد، خدمتکار با وفای بروس وین، روساریو داوسون در نقش بت‌گرل، مایکل سرا به‌جای رابین و زک گالیفیاناکیس در نقش و صداپیشگی جوکر اشاره کرد. لگو بتمن توسط کریس مک‌کی کارگردانی می‌شود که در پروژه لگو مووی هم شرکت داشته است. مک‌کی در مورد این انیمیشن جدید می‌گوید:

ما تصمیم گرفتیم داستانی جالب و متفاوت برای بتمن به‌وجود آوریم که هم خنده‌دار باشد و هم صحنه های اکشن داشته باشد و فکر می‌کنم موفق هم شدیم. این فیلم، فیلمی است که شما واقعا می‌خواهید ببینید.

در آخر و ضمن اینکه عکس‌های جدید این انیمیشن را در پایین می بینید، نظرات خود را در مورد این لگو مووی جدید با ما در میان بگذارید. به‌نظر شما این انیمیشن هم می‌تواند مثل لگو مووی موفق باشد؟

 

 

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده