نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

بسته Cold Darkness Awakened بازی Rise of the Tomb Raider هفته آینده عرضه می شود

هفته آینده سومین بسته الحاقی بازی Rise of the Tomb Rider با نام Cold Darkness Awakened عرضه خواهد شد تا لارا کرفت را به دل یک مرکز تحقیقاتی در سیبری دوران جنگ سرد ببرد. با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه بسته‌های الحاقی Endurance Mode و the Baba Yaga برای بازی Rise of the Tomb Raider، استودیو کریستال داینامیکس، سومین DLC بازی را با نام Cold Darkness Awakened در تاریخ ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد کرد که داستان آن در یک سازمان تحقیقاتی در منطقه سیبری و در دوران جنگ سرد رخ می‌دهد. لارا به این سازمان سفر می‌کند تا دلیل اتفاقات وحشتناکی را پیدا کند که در اطراف آن رخ می‌دهند و گیمر‌ها برای همراهی وی در این ماجراجویی، یا باید بسته مذکور را به قیمت ۹/۹۹ دلار به صورت مجزا بخرند یا اینکه از دارندگان Season Pass بازی باشند که ۳۰ دلار قیمت دارد.

سازندگان در توضیح این بسته الحاقی و داستان آن اعلام کرده‌اند که یک بیماری در اطراف این مرکز تحقیقاتی شیوع پیدا کرده که سربازان ترینیتی را به قاتلین وحشی تبدیل می‌کند. حال لارا برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری در مناطق دیگر، باید با استفاده از مهارت‌های فیزیکی و ذهنی و همچنین توانایی ساخت تجهیزات، این مرکز تحقیقاتی را تعطیل و منشا انتشار ویروس را نابود کند. به مناسبت عرضه این DLC، تریلری هم منتشر شده که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

|

نظر شما در مورد این بسته الحاقی و داستان آن چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده