نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

استودیو کوالیشن جزییات جدیدی از شخصیت های بازی Gears of War 4 ارائه کرد

پس از اینکه چندی پیش استودیو کوالیشن، شخصیت‌های اصلی بازی Gears of War 4 را معرفی کرد و مشخص شد که شخصیت اصلی بازی، پسر مارکوس فینیکس است، حال این استودیو جزییات دقیق‌تری از تمامی شخصیت‌های بازی ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

پس از معرفی اولیه شخصیت‌های بازی Gears of War 4، استودیو The Coalition اطلاعات جدیدی در این مورد ارائه کرده که شامل جزییاتی از شخصیت‌های قابل و غیر قابل بازی می‌شود و به طور دقیق‌تر، با پنج نفر از افراد تاثیرگذار در بازی آشنا می‌شویم:

۱- جِی دِی فینیکس:

گیمر از همان ابتدای بازی کنترل شخصیت JD Fenix را برعهده خواهد داشت که پسر مارکوس فینیکس و یک فرد ایده‌آل گرا است که دوست دارد زندگی هدفمندی داشته باشد. به همین منظور وی به نیرو‌های دولتی ملحق می‌شود و پس از رسیدن به درجه افسری، طی اتفاقاتی از آن‌جا نیز فرار می‌کند. سازندگان هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این شخصیت ارائه نکردند و فقط می‌دانیم که هر از گاهی وی رفتار‌های احمقانه‌ای از خود نشان می‌دهد!

۲- کیت دیاز:

وی دختری است که همواره خارج از دیوار‌های شهر زندگی کرده و همین مسالهوی را به یک فرد قدرتمند تبدیل کرده است. پس از حمله Swarm‌ها به روستای آن‌ها که به دزیده شدن مادرش توسط این موجودات منجر می‌شود، کیت رابطه صمیمی با فینیکس برقرار می‌کند. گیمر دوم می‌تواند پس از گذر مقطعی از داستان، کنترل این شخصیت را برعهده بگیرد.

۳- دلمونت واکر:

دلمونت دوست صمیمی فینیکس است که همراه وی به نیرو‌های دولتی ملحق شده و همراه وی هم از آنجا فرار کرده است. بین وی و فینیکس رابطه دوستی فوق‌العاده صمیمی برقرار است و گیمر دوم امکان کنترل این شخصیت را هم خواهد داشت.

۴- اسکار دیاز:

همان طور که از اسمش مشخص است، یکی از اقوام کِیت و به طور دقیق‌تر عموی وی است. اما برخلاف کیت، رابطه خوبی با دلمونت و فینیکس ندارد که دلیل آن هم فرار این دو دوست از ارتش است. با این حال و با هدف نجات روستاییان ربوده شده توسط Swarm‌ها به گروه ملحق می‌شود و البته بعد‌ها خود نیز دچار مشکل می‌شود.

۵- رِینا دیاز:

دوباره با یکی از اقوام کِیت و این بار مادرش آشنا می‌شویم که قبلا هم اشاره کردیم در حمله Swarm‌ها ربوده شده است. وی در اصل پس از مرگ همسرش، وظیفه رهبری دهکده را برعهده داشته و یک جنگجوی ماهر نیز هست.

در پایان می‌توانید تصاویر این شخصیت‌ها را در گالری زیر مشاهده کنید:

بازی Gears of War 4 پاییز امسال برای ایکس‌باکس وان و احتمالا ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد شخصیت‌های بازی چرخ دنده‌های جنگ ۴ چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده