// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Dark Souls 3 را زودتر از موعد بر روی کنسول‌های نسل هشتم دانلود و تجربه کنید

کمتر از یک ماه تا عرضه رسمی بازی مورد انتظار Dark Souls 3 در سراسر جهان باقی مانده است. با این حال اعضای وب‌سایت NeoGAF توانسته‌اند راهی برای دانلود و بازی نسخه ژاپنی این بازی که پیدا کنند. با زومجی همراه باشید.

صبح امروز بازی اکشن و نقش‌آفرینی Dark Souls 3 که لقب چهارمین بازی از سری Souls را نیز یدک می‌کشد، در کشور ژاپن عرضه شد. این بازی با فاصله ۱۹ روز نسبت به ژاپن در سراسر جهان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. با این حال اعضای وب‌سایت NeoGAF راهی برای دانلود و تجربه زودتر از موعد Dark Souls 3 بر روی کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت در کشورهای دیگر یافته‌اند.

اگر قصد تجربه بازی Dark Souls 3 بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 را دارید دو گزینه پیش روی شما است. می‌توانید دیسک فیزیکی بازی را از ژاپن خریداری کنید یا نسخه ژاپنی را به صورت دیجیتالی تهیه کنید. روش خرید نسخه دیجیتالی بازی Dark Souls 3 بر روی پلی‌استیشن 4 به شرح زیر است:

  • یک حساب کاربری ژاپنی بر روی شبکه پلی‌استیشن بسازید. این کار را می‌توانید از طریق این وب‌سایت انجام دهید
  • از ویژگی ترجمه متون مرورگر گوگل کروم برای انجام این عمل استفاده کنید
  • در بخش آدرس، آدرس هرمکانی اعم از هتل، سفارت و غیره را وارد کنید
  • از طریق فروشگاه‌های آنلاین مانند Play-Asia اقدام به خرید اعتبار شبکه پلی‌استیشن براساس واحد پول یِن کنید
  • با کنسول پلی‌استیشن 4 وارد حساب کاربری جدید شوید، کد اعتبار شبکه پلی‌استیشن را وارد کنید و بازی را خریداری و دانلود کنید
  • قبل از برگشت به حساب کاربری اصلی از تعیین کنسول پلی‌استیشن 4 به عنوان کنسول خانگی در حساب کاربری ژاپن اطمینان حاصل کنید

با استفاده از روش بالا نسخه دیجیتالی و ژاپنی بازی Dark Souls 3 در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این نسخه هیچ‌گونه تفاوتی با نسخه فیزیکی خریداری شده در کشور ژاپن ندارد. به همین دلیل منو‌ها، توضیحات آیتم‌ها و اکثر متن‌های بازی به زبان ژاپنی خواهند بود. اما صدای شخصیت‌های اصلی و فرعی و مواردی از این دست به زبان انگلیسی ادا می‌شود.

روش دریافت نسخه ژاپنی Dark Souls 3 بر روی ایکس‌باکس وان قدری ساده‌تر است، زیرا که امکان تغییر منطقه حساب کاربری ایکس‌باکس لایو به ژاپن از طریق وب‌سایت رسمی این کنسول وجود دارد و در نهایت نسخه انگلیسی بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر قصد تهیه بازی Dark Souls 3 بر روی کنسول مایکروسافت را دارید، مراحل زیر را طی کنید:

  • یک حساب کاربری موقت بسازید یا از حساب کاربری فعلی خودتان استفاده کنید
  • وارد وب‌سایت Xbox.com شوید و با مراجعه به انتهای صفحه منطقه حساب کاربری خود را به ژاپن تغییر دهید
  • از طریق فروشگاه مایکروسافت یا دیگر فروشگاه‌های مشابه براساس واحد پول ین اعتبار ایکس‌باکس لایو خریداری کنید
  • کد را وارد کنید و بازی را خریداری کنید
  • به منظور پایان بخشیدن به این روند از هر آدرس ژاپنی استفاده کنید
  • اکنون کنسول را روشن کنید. در بخش «آماده نصب» باید بازی را مشاهده کنید. در این صورت بازی را دانلود و تجربه کنید

اگر کنسول ایکس‌باکس وان شما پس از خرید Dark Souls 3 به صورت خودکار اقدام به دانلود بازی کرد، روند دانلود را متوقف کنید، زیرا که نسخه ژاپنی دانلود خواهد شد. پس از تغییر منطقه حساب کاربری ایکس‌باکس لایو به هر منطقه انگلیسی زبان اقدام به دانلود بازی کنید.

Dark Souls 3 در سراسر جهان در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین ۱۳۹۵) و بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده