نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

با تنظیمات گرافیکی Quantum Break روی رایانه های شخصی آشنا شوید

حدود یک ماه و نیم پیش بود که انتشار بازی Quantum Break برای رایانه‌های شخصی تایید شد. در همان زمان مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی اعلام شده بود، اما حالا می‌توانید با جزییات بخش تنظیمات گرافیکی Quantum Break بیشتر آشنا شوید.

به تازگی استودیوی رمدی، سازنده Quantum Break دو تصویر از منوی این بازی منتشر کرده که مربوط به بخش تنظیمات گرافیکی در نسخه رایانه‌های شخصی هستند. این تصاویر به خوبی نشان می‌دهند که بازیکن‌ها برای دستکاری جزییات گرافیکی بازی چه گزینه‌هایی در اختیار دارند.

مایکروسافت و رمدی قبلا اعلام کرده بودند که Quantum Break با حداکثر رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌شود. بر اساس تصاویر منتشر شده، شما می‌‌توانید حجم نورهای محیط، وضوح و کیفیت سایه‌ها، وضوح بافت‌ها، کیفیت جلوه‌های بصری و چند گزینه دیگر را کم یا زیاد کنید و مواردی مثل قفل شدن روی ۳۰ فریم بر ثانیه یا صاف شدن لبه‌های دندانه‌دار (Anti-Aliasing) را فعال یا غیرفعال نمایید.

 

برای اجرای بازی Quantum Break روی ویندوز 10 باید حداقل یک پردازنده Intel Core i5-4460، کارت گرافیک GeForce GTX 760 و ۸ گیگابایت حافظه رم داشته باشید. البته سیستمی که سازندگان بازی پیشنهاد می‌کنند کمی قوی‌تر (و طبیعتا گران‌قیمت‌تر) است. جزییات بیشتر درباره حداقل سیستم موردنیاز و همچنین مشخصات پیشنهادی برای اجرای Quantum Break روی ویندوز 10 اینجا قابل مشاهده هستند.

Quantum Break که یک بازی تیراندازی سوم‌شخص در سبک اکشن-ماجراجویی است، در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی نمایش بخش‌های کوتاه سریالی در انتهای اپیزودهای آن است. به این ترتیب شما پس از پایان برخی از مراحل بازی، با توجه به انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید می‌توانید داستان را از زاویه‌‌ای دیگر و در قالب یک سریال چند قسمتی دنبال کنید. رمدی قبلا اعلام کرده که بازیکن‌ها در بخش گیم‌پلی Quantum Break با اتفاقاتی که برای «جک جویس»، قهرمانان داستان رخ می‌دهند آشنا خواهند شد، اما در بخش سریال‌ ماجراهای مربوط به شخصیت‌های منفی روایت می‌شوند. اخیرا نیز اعلام شد که سریال Quantum Break روی دیسک این بازی عرضه نمی‌شود و فقط از طریق استریم به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود.

استودیوی رمدی سال گذشته فهرست بازیگرانی را که در بخش سریالی Quantum Break به ایفای نقش خواهند پرداخت اعلام کرد. در میان این بازیگران نام‌های مطرحی مثل شاون آشمور (بازیگر فیلم‌های X-Men) و همچنین دومینیک موناگان (هنرپیشه‌ فیلم‌های Lord of the Rings و سریال Lost) به چشم می‌خورد.

برای آشنایی بیشتر با Quantum Break می‌توانید پیش‌نمایش زومجی از این بازی را اینجا بخوانید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده