نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

بازی NHL 16 به سرویس EA Access اضافه شد

بازی NHL 16، جدیدترین نسخه از شبیه‌ساز هاکی روی یخ بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز، به سرویس EA Access این کمپانی اضافه شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی الکترونیک آرتز، با سرویس EA Access علاوه بر اینکه به مشترکین این سرویس اجازه می‌دهد که بازی‌های جدید این شرکت را به صورت رایگان و به مدت ۱۰ ساعت و یک هفته پیش از عرضه تجربه کنند، تعدادی بازی کاملا رایگان نیز در اختیار این افراد می‌گذارد. چندی پیش مطلع شدیم که این کمپانی، قصد دارد در تاریخ ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) و دو هفته مانده به آغاز جام استنلی (معروف‌ترین جام بازی هاکی برروی یخ) بازی NHL 16، جدیدترین نسخه از شبیه‌ساز ورزش هاکی روی یخ خود را به این سرویس اضافه کند و مشترکین EA Access در تاریخ ذکر شده، می‌توانند به صورت کاملا رایگان این بازی را دانلود و بازی کنند.

از ۱۶ بازی که در حال حاضر در لیست بازی‌های کاملا رایگان این سرویس قرار دارند، هشت تای آنها مربوط به بخش ورزشی این کمپانی است و اضافه شدن بازی NHL 16، این رقم را به عدد ۹ افزایش می‌دهد. بازی NHL 15، نسخه قبلی این مجموعه نیز از قبل در لیست بازی‌های رایگان وجود داشت. چندی پیش الکترونیک آرتز، بازی شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی خود یعنی Madden 16 را در فاصله یک هفته مانده به فینال رقابت‌های این ورزش موسوم به سوپر بول به این لیست اضافه کرده بود.

سرویس EA Access، سرویسی در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان است که اگر قصد دارید عضو آن شوید، باید سالیانه ۲۴/۹۹ دلار و یا ماهیانه ۴/۹۹ دلار پرداخت کنید. سرویسی مشابه به نام اوریجین اکسس نیز برروی رایانه‌های شخصی ویندوزی توسط این شرکت اوایل سال جاری میلادی منتشر شد که بازیکنان با عضویت در آن می‌توانند ۱۷ بازی رایگان را تجربه کنند. جدیدترین بازی اضافه شده به سرویس Origin Access، بازی Titanfall بود که اخیرا به این سرویس اضافه شده است.

نظر شما درباره بازی‌های رایگان سرویس EA Access چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده