نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰

ابزار ماد سازی بازی Call of Duty: Black Ops 3 به زودی وارد مرحله آزمایشی آلفا می شود

از همان زمان انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 3، سازندگان خبر از ساخت ابزار ماد سازی (Mod Tools) برای این بازی داده بودند و حال به نظر می‌رسد که این ابزار به زودی وارد مرحله آزمایشی آلفا خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

اولین بار در آبان سال گذشته بود که استودیو تری‌آرک اعلام کرد در سال ۲۰۱۶ ابزار مادسازی بازی Call of Duty: Black Ops 3 را برای نسخه پی‌سی آن عرضه خواهد کرد. حال سزار استاستنی، سرپرست توسعه دهندگان Treyarch، اعلام کرده که این ابزار مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و به زودی نسخه آلفا آن عرضه خواهد شد. البته وی یک خبر خیلی خوب دیگر هم برای علاقه مندان به بازی داشت و اعلام کرد که در کنار ابزار ماد سازی، ابزار ساخت نقشه هم برای این بازی در حال توسعه است و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. متن توییت منتشر شده توسط استاستنی به شرح زیر است:

آخرین باری که ما ابراز ویرایش و ساخت نقشه را برای نسخه‌ای از Call of Duty عرضه کردیم، مربوط به بازی Call of Duty: Word at War می‌شود. به‌علاوه ابزار ماد سازی بازی هم به زودی عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p شاتل‌لند | دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p

به هر حال نزدیک به ۸ سال از عرضه نسخه Word at War سری ندای وظیفه می‌گذرد و ابزار ساخت نقشه نسخه Black Ops 3 در مقایسه با ابزار آن بازی حتما بسیار پیشرفته‌تر خواهد بود و اجازه ساخت نقشه‌های مختلفی را به علاقه‌مندان خواهد داد. ابزار مادسازی هم باعث خواهد شد تا طرفداران ماد‌های مختلفی برای این بازی بسازند. البته هنوز زمان عرضه دقیق این ابزار مشخص نشده و عرضه اولیه آن‌ها هم در قالب نسخه آلفا و فقط برای تعداد محدودی از علاقه‌مندان خواهد بود.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ در زمینه فروش بود که توانست چندین و چند بار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. این بازی در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرد و دانیال نوروزی در نقد خود نوشت:

Call of Duty: Black Ops 3 از آن دست بازی‌هایی است که باید بدون توجه به نامی که یدک می‌کشد، آن را بازی کرد و لذت برد. تنها بخشی که نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد کرد، چند نفره‌ی آنلاین و با کمی ارفاق، بخش زامبی بازی است که هرچقدر هم مخالفشان باشید، باز هم می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. اما از طرف دیگر، بخش داستانی که از اول مجموعه، جزو پیکره اصلی بازی محسوب می‌شده است، در این قسمت به شدت ضعیف و با پیچید‌گی بی‌جهت ارا‌ئه شده که نه تنها لذت بخش نیست، بلکه باعث گیجی هرچه بیشتر بازیکن می‌شود!

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده