نویسنده: نيما ارضی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

احتمال وجود نداشتن بخش چند نفره در دیسک بازی Uncharted 4

روز گذشته خبری توسط یک منبع موثق منتشر شد که براساس آن احتمال دارد بخش چند نفره بازی Uncharted 4 در نسخه فیزیکی این بازی وجود نداشته باشد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

یک منبع موثق روز گذشته در حساب کاربری توییتر خود شایعه نبود بخش چند نفره بازی Uncharted 4: A Thief's End بر روی دیسک بازی را تایید کرد. بر این اساس کاربران پس از عرضه بازی می‌توانند بخش چند نفره این بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن دانلود کنند.

ناتی داگ هنوز اطلاعیه‌ای مبنی بر تایید این شایعات منتشر نکرده است، با این حال تا زمان عرضه بازی یا انتشار خبری از سوی ناتی داگ باید منتظر ماند.

در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد می‌توان دلیل آن را حجم زیاد بخش تک نفره این بازی دانست. به گفته ناتی داگ دنیای بازی آنچارتد ۴ از بازی‌های قبلی این مجموعه ۱۰ برابر بزرگتر است و به همین دلیل وجود هر دو بخش تک‌نفره و بخش چند‌نفره این بازی بر روی دیسک بازی غیر ممکن به نظر می‌رسد.

داستان بازی Uncharted 4 ماجراجویی نیتن دریک به همراه برادر خود برای یافتن گنج گمشده دزدان دریایی را روایت می‌کند. این بازی در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این شایعه چیست؟

منبع:Segmentnext

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده