نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید : تریلر جدید فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2

روز گذشته و طی نمایشگاه واندرکان؛ تریلر جدیدی از فیلم لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها (Teenage Mutant Ninja Turtles 2) پخش شد که با توجه به آن، دستِ‌کم می‌توانیم منتظر یک اکشنِ‌تماشایی باشیم. با زومجی همراه باشید.

قسمت اول فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles در سال گذشته اکران شد و اگرچه بر روی پرده‌های نقره‌ای در گیشه‎ها درخشید، اما در جلب نظر منتقدان ناکام ماند. با این حال و با اتکا به تریلر جدید منتشر شده از دنباله اثر مذکور، به نظر می‌رسد با فیلمی متفاوت‌تر نسبت به قسمت اول روبه‌رو هستیم که بیش‎تر بر روی لاک‎پشت‎های بذله‎گو متمرکز و از نظر تماتیک، منسجم است.

|

کارگردانی این فیلم را دِیو گرین بر عهده دارد و ستارگانی چون مِگان فاکس، ویل آرنت، الن ریچسون، جِرمی هاوارد، پیت پلوسزک و نول فیشر در آن به ایفای نقش می‎پردازند. البته شخصیت‎های محبوب و کله‎شقی مانند بی‌باپ، راک‌استدی و کیسی‌ جونز هم در فیلم حضور دارند که به خودی‎خود عالی به نظر می‎رسد.

استفان فارلی، قهرمان ایرلندی مسابقات کشتی‌کج، نقش «راک‌استدی» را ایفا می‎کند و گری ویلیامز هم در نقش بی‌باپ ظاهر می‎شود؛ هم‎چنین اِستِفِن اَمِل در نقش کیسی جونز به جلوی دوربین می‎رود. لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۴ خرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده