نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

سازنده Super Meat Boy ساخت بازی Mew-Genics را لغو کرد

ادموند مک‌میلن، سازنده بازی‌های Super Meat Boy و The Binding of Isaac اعلام کرد ساخت بازی Mew-Genics که در سال ۲۰۱۲ معرفی شده بود در حال حاضر متوقف شده است. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

مک‌میلن به وبسایت Eurogamer اعلام کرد که ممکن است در آینده ساخت بازی Mew-Genics را از سر بگیرد، اما فعلا برنامه‌ای برای ادامه روند توسعه آن ندارد. او گفت:

من درباره آینده آن (Mew-Genics) مطمئن نیستم، اما این امکان وجود دارد که طی چند سال [آینده] بازی را با یک طراحی جدید از خودم بازسازی کنیم؛ با این کار مسیر جدیدی را برای بازی ترسیم می‌کنیم و کار کردن روی آن برای هر دوی ما (مک‌میلن و همکارش تامی ریفنس) جذاب‌تر خواهد شد. اما متاسفانه تا آن زمان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

مک‌میلن قبلا اعلام کرده بود که Mew-Genics عجیب‌ترین بازی او خواهد بود. درباره گیم‌پلی این بازی اطلاعات زیادی ارائه نشد، اما گفته می‌شد که Mew-Genics هم مثل The Binding of Isaac دارای مراحل تصادفی است و داستانی گربه‌ها را روایت می‌کند. ظاهرا ایده ساخت این بازی مربوط به یک مسابقه بازیسازی بود که در ۲۰۱۲ به وسیله مک‌میلن و تامی ریفنس، موسسان استودیوی تیم میت (Team Meat) برگزار شد.

The-Legend-of-Bum-Boخبر لغو شدن Mew-Genics تنها چند روز پس از معرفی بازی جدید مک‌میلن منتشر شده است. این بازی که The Legend of Bum-Bo نام دارد و با همکاری جیمز اید (James Id) و گروه موسیقی Ridiculon ساخته می‌شود، یک نقش‌آفرینی پازلی با مبارزات نوبتی و مراحل تصادفی خواهد بود. مک‌میلن طراح و نویسنده این بازی است و کارهای مربوط به گرافیک دوبعدی و طراحی شخصیت‌ها را انجام می‌دهد؛ جیمز اید در این پروژه وظیفه برنامه‌نویسی و طراحی گرافیک سه‌بعدی را بر عهده دارد. گروه دونفره Ridiculon نیز صداها و موسیقی‌های این بازی را می‌سازند.

مک‌میلن اعلام کرده که The Legend of Bum-Bo با بازی The Binding of Isaac هم پیوندهایی خواهد داشت، اما اطلاعات بیشتر در این باره بعدا ارائه می‌شود.

منبع: VG 247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده