نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

بسته الحاقی Far Harbor بازی Fallout 4 بزرگتر از بسته Shivering Isles بازی Oblivion است

کمپانی بتسدا حین معرفی بسته‌های الحاقی پولی بازی Fallout 4، اعلام کرده بود که بسته Far Harbor بسیار بزرگ و پرمحتوا خواهد بود، ولی بر اساس اعلام پیت هاینس، این DLC حتی از بسته Shivering Isles بازی Oblivion هم بزرگ‌تر است. با زومجی همراه باشید.

بازی Oblivion یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین بازی‌های نقش آفرینی کمپانی بتسدا از سری Elder Scrolls است که در سال ۲۰۰۷، بسته‌ای الحاقی با نام Shivering Isles برای آن عرضه شد که به دلیل داشتن محتوای بسیار زیاد، تقریبا شبیه به یک بازی کامل بود. به همین دلیل هم اخیرا یکی از طرفداران بازی فال‌اوت ۴، با مقایسه این DLC با بسته‌الحاقی Far Harbor فال‌اوت ۴ که چندی پیش معرفی شد، خواستار اطلاعاتی در مورد وسعت آن از پیت هاینس، مدیر بازاریابی بتسدا، شده است:

شما اعلام کردید که بسته‌الحاقی Far Harbor بزرگ‌ترین بسته بازی فال‌اوت ۴ خواهد بود، ولی در مقایسه با بسته Shivering Isles، این بسته واقعا چقدر بزرگ است؟

این سوال با پاسخ هاینس روبرو شد که گفت:

از لحاظ وسعت، این بسته حتی از Shivering Isles هم بزرگ‌تر است!

بسته Far Harbor در تاریخ نامشخصی از ماه مه ۲۰۱۶ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) عرضه خواهد شد و ۲۵ دلار قیمت دارد. این بسته گیمر را برای پیدا کردن یک فرد گمشده، به جزیره‌ای دور دست خواهد برد؛ جزیره‌ای که بر اساس یک منطقه کاملا واقعی طراحی شده است. اولین DLC فال‌اوت ۴ چندی پیش با نام Automtaron عرضه شد و به زودی هم DLC دوم این اثر با نام Wasteland Workshop عرضه می‌شود و همچنین حالت بقا (Survival) این بازی هم طی هفته جاری به صورت آزمایشی در اختیار دارندگان نسخه پی‌سی قرار خواهد گرفت.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده