نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Warcraft اتحاد اُرک ها و انسان ها را نشان می دهد

پس از اینکه در تریلر قبلی فیلم وارکرفت (Warcraft) شاهد نبرد بین انسان‌ها با اَرک‌ها بودیم، تریلر جدید فیلم خبر از اتحاد این دو نژاد بر علیه دشمنی مشترک می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

فیلم‌های زیادی بر اساس بازی‌های ویدیویی ساخته شده و می‌شوند؛ با این حال کم‌تر اثری از این دست فیلم‌ها را سراغ داریم که توانسته باشد به یک فیلم موفق تبدیل شود. ولی فیلم وارکرفت که توسط کمپانی‌های بلیزارد و لجندری پیکچرز و با بودجه‌ای معادل ۱۰۰ میلیون دلار ساخته می‌شود، می‌تواند این رویه را تغییر دهد. حال سازندگان تریلر جدیدی از این اثر منتشر کرده‌اند که اتحاد بین ارک‌ها و انسان‌ها را بر علیه یک دشمن مشترک نشان می‌دهد:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

فیلم واکرفت ابتدا برای اکران در ماه‌های پایانی ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود که پس از دو بار تاخیر، قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد ۹۵) بر روی پرده سینما‌ها اکران شود. کارگردانی این فیلم را دانکن جونز برعهده دارد و بازیگرانی مثل دومینیک کوپر، پائولا پاتون، بِن فاستر، توبی کِبِل و  کلنسی براون در آن ایفای نقش می‌کنند. دانکن جونز چندی پیش طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که این فیلم می‌تواند رویه ساخت فیلم‌های ضعیف از بازی‌های ویدیویی را تغییر دهد:

این یک شانس بزرگ برای خود من بود تا بتوانم چیزی از بازی موردعلاقه‌ام خلق کنم که افراد بیشتری را با دنیای وارکرفت آشنا کند و آن‌ها بدانند که دلیل محبوبیت بیش از حد این سری چیست. من در کل عاشق بازی‌های ویدیویی هستم و می‌دانم که تا به امروز اکثرا فیلم‌های ضعیفی بر اساس آن‌ها ساخته شده است؛ ولی وارکرفت شانس بزرگی است تا بتوانیم این رویه را اصلاح کنیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا فیلم وارکرفت می‌تواند به یک اثر سینمایی موفق تبدیل شود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده