نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید Doom موجودات اهریمنی و سلاح ها را نشان می دهد

کمپانی بتسدا، ناشر بازی Doom، تریلر جدیدی از این اثر منتشر کرده که سلاح‌های ویژه و موجودات اهریمنی قابل بازی را نشان می‌دهد. با زومجی، جزییات خبر و تماشا تریلر همراه باشید.

نسخه جدید بازی محبوب و خشن دووم، کم‌تر از دو ماه دیگر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. به همین دلیل هم کمپانی Bethesda به عنوان ناشر بازی، با انتشار تریلر‌های متعدد سعی در معرفی بخش‌های مختلف آن و اصطلاحا هایپ کردن طرفداران دارد. پس از اینکه چندی پیش تریلرهایی از حالت‌های مختلف و نقشه‌های بخش چندنفره بازی منتشر شد، اکنون هم تریلری نمایش داده شده که مجددا بر روی این بخش تمرکز دارد؛ با این تفاوت که اینبار موجودات اهریمنی قابل بازی را مشاهده می‌کنیم که گیمر می‌تواند در نقش آن‌ها بازی کند. به‌علاوه در این تریلر سه سلاح مخصوص اره برقی، Gause Cannon و BFG هم دیده می‌شوند و اطلاعات جدیدی از قدرت‌های ویژه (Power Ups) نیز ارائه می‌شود:

|

تعدادی از ویژگی‌هایی که در تریلر تماشا کردید، در نسخه بتا محدود بازی وجود خواهند داشت. این نسخه از تاریخ ۱۲ فروردین تا ۱۵ فروردین در دسترس افرادی خواهد بود که پیش‌تر بازی Wolfenstein: The New Order را پیش خرید کرده بودند و البته فروشگاه گیم‌استاپ هم کُد رایگان این نسخه را برای علاقه‌مندان خوش‌شانس عرضه می‌کند.

نسخه نهایی دووم که توسط اید سافت‌ور (Id Software) ساخته شده است، در تاریخ ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد تریلر جدید بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده