نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

دموی رایگان جدید Final Fantasy 15 امروز منتشر می شود

در جریان مراسم Uncovered: Final Fantasy XV در لوس‌آنجلس، اعلام شد که دموی رایگان جدید بازی فاینال فانتزی ۱۵، امروز منتشر می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

امروز دموی رایگان جدیدی از بازی Final Fantasy 15 برای دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. این دمو، بازیکنان را در نقش نوکتیس، زمانی که کودک بود قرار می‌دهد. در این دمو یک موجود کوچک دوست داشتنی به نام Carbuncle آنها را همراهی می‌کند.

با استناد به سخنان اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی، دلیل اصلی انتشار این دمو این است که بازیکنان بتوانند نگاهی به گرافیک نسخه نهایی داشته باشند و همچنین با سیستم‌های جدید مبارزه و جادو آشنا شوند.

پس از اتمام دمو، بازیکنان می‌توانند یک نام دلخواه برای Carbuncle، این موجود دوست داشتنی انتخاب کنند و در نسخه نهایی بازی Final Fantasy XV از این موجود استفاده کنند. فقط بازیکنانی که دمو را به اتمام برسانند در نسخه نهایی بازی می‌توانند به این موجود دسترسی داشته باشند. نامی که آنها برای او انتخاب کرده‌اند نیز به نسخه نهایی بازی منتقل می‌شود.

بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و کمپانی اسکوئر انیکس در حال ساخت باندل پلی‌استیشن 4 این بازی است. لازم به ذکر است که این بازی با زبان‌های اسپانیایی آمریکای لاتین و پرتغالی برزیل بومی‌سازی می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده